کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

آخرین خریدهااااااااااااااااااااااااا

1391/3/24 23:08
نویسنده : مامان زهرا
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشکم 

 

امشب من و بابایی رفتیم خرید ...

البته من که نمیتونم پیاده روی کنم یا مثل همیشه بگردم تا چیزای خوشگل و تک رو واسه تو دست چین کنم ,ولی خوب با وجود بابایی مهربونت تونستم اون چیزایی رو که دلم میخواست بخرم و خریدات تقریبا تموم شدن !

 

سلام موش موشکم 

 

امشب من و بابایی رفتیم خرید ...

البته من که نمیتونم پیاده روی کنم یا مثل همیشه بگردم تا چیزای خوشگل و تک رو واسه تو دست چین کنم ,ولی خوب با وجود بابایی مهربونت تونستم اون چیزایی رو که دلم میخواست بخرم و خریدات تقریبا تموم شدن !

امروز عصری با بابایی رفتیم لاله زار(واسه لوستر) و بهار(برای ست پادری) ,بنده خدا بابایی تیکه به تیکه خیابون ماشین رو نگه میداشت و پیاده میشد و میگشت و اگر جیز خوبی میدید منو صدا میکرد و من پیاده میشدم و میدیدم ...

اون لوستر شکل موتور رو یادته !؟

که قبل از عید گفتم دیدیم و پسندیدیم واسه اتاق تو !؟

هرچی بابایی گشت پیداش نکرد ,ولی خوب آخرش تصمیم گرفتیم به خاطر اتاقت که تم حیوانات جنگل داره یه لوستر که هر دومون خوشمون اومد و به شکل جغد بود رو انتخاب کردیم و خریدیم ...

برای ست پادری اتاقت هم از بین حدود 12_10 مدل حیوونی که وجود داشت ما ست قورباغه سبز رنگ رو انتخاب کردیم که هم از نظر رنگی با اتاقت هارمونی بیشتری داشت و هم به نظرمون از همه مدل ها خوشرنگ تر و شادتر بود  !

 

ولی خوب بیشترین زحمت رو باباییت کشید ,امیدوارم همیشه قدر زحمت هایی رو که واسه زندگیمون میکشه بدونی نازنینم ...

من و بابایی دیگه داریم روز شماری میکنیم واسه دیدن روی ماهت   ...

دوستت داریم  !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)