کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

یادگاری !

1391/3/22 9:21
نویسنده : مامان زهرا
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدم ,همه هستی من   ...

 

من هنوزم در استراحت به سر میبرم و روزهای نسبتا سختی رو میگذرونم مامانی !

آخه یه جا نشستن واسه من خیلی سخته ,این رو به مرور که بزرگتر شدی خوب میفهمی اما خوب دارم تحمل میکنم فقط به خاطر تو !

توی که همه زندگی من و بابایی هستی ...

بابا حسین هم بنده خدا این روزا خونه نشین شده و از من و شما مراقبت میکنه و نمیذاره من دست به سیاه و سفید بزنم !!!

امیدوارم بتونیم محبت هاش رو یه روزی جبران کنیم ...

البته عکس ها رو یواشکی و دور از چشم بابایی زمانی که خونه نبوده گرفتم ,چون اگر بدونه نمیذاره به هیچ وجه دولا راست بشم !

امیدوارم خوشت بیاد قلبم ...

راستش رو بخوای تصمیم گرفتم از اتاقت و وسایلی که واست خریدیم عکس بندازم و بذارم اینجا تا یه یادگاری از این روزا واسمون بمونه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)