کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

غرغرو ...

1391/11/24 17:57
نویسنده : مامان زهرا
465 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 5:50 دقیقه بعد از ظهره و من هنوز نتونستم یه شونه به موهام بکشم !

 

به خاطر جنابعااااااااااااااالی ها !

 

وبلاگتم الان آپ میکنم به این خاطره که کنار لب تاپ روی پام خوابیدی و داری شیر میخوری !!!

از پریشب سرما خوردی ,یعنی جمعه شب رفته بودیم مهمونی و یکی از دوستامون سرما خورده بودن و یحتمل از ایشون گرفتی ...

دیروز و پریروز بهتر بودی ,اما امروز از صبح که بیدار شدی مدام غر میزنی و گریه میکنی و گاها هم گوشت رو میکشی ...

یه وقتایی هم با حرص انگشت من رو توی دهانت میکنی و با حرص با لثه هات گاز میگیریش یا همین کار رو با سر شیشه شیرت می کنی !

نمیدونم دندون توی راهه یا نه !؟

اما اگر هست امیدوارم زودتر تشریف فرما بشه و پسر من رو انقدر اذیت نکنه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرام
24 بهمن 91 20:36
وای وای امان از این دندون پدر بچه م در اومد خوب در بیا آمیتیس هم همش دستش به گوششه ... یکی از بچه ها گفته بود از علایم دندون درآوردنه نمیدونم والا! ایشالا زودی دربیاد دندوناشون
یه نی نی توو خواب و رویا
24 بهمن 91 22:26
سلام دوست خوبم خیلی خوشحال شدم که خداوند یه فرشته مهربون به شما هدیه داده لینکت کردم
گیلاسی
25 بهمن 91 8:50
نکنه گوش درد داره بچه




نه گیلاسی جونم ,آزمایش کردم ,مطمعنم !
نرگس
25 بهمن 91 17:03
آخییییییی عزیزممممممممممممم
ترانه من هم بعضی روزها خیلی غر میزنه احتمالا بخاطر دندون درآوردنه که بهونه گیر میشن. بمیرم که چه زجری میکشن..



منم خیلی ناراحت میشم !