کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

عکس های آتلیه ...

1391/12/6 16:32
نویسنده : مامان زهرا
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی رفت عکس هات رو گرفت گلم ...

خیلی دلمون میخواست همه شون رو چاپ کنیم ,اما خوب نمیشد !!!

به قول بابایی دیگه اصلا آتلیه نمیبریمت ,آدم رو بیچاره میکنی ...

تازه با ٣٠% تخفیف جشنواره هم کلی تو خرج افتادیم !

همش فدای سرت ,نوش جونت ...

یه چند تا از عکس ها رو واست میذارم !

این عکس داستان داره ,حسابی از عکاسی خسته شده بودی و تا کوسن رو گذاشتن برای عکاسی احساس کردی باید بخوابی ...

همین عکس رو هم آتلیه روی شاسی بهمون هدیه روی خریدمون دادن !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

طلا خانم
14 اسفند 91 18:21
سلام .خدا پسرت رو حفظ کنه .خیلی بامزه است.کپ هاردی تو فیلم لورل و هاردی هستش.حسابی بچلونش نازنازی رو.
فرناز
15 اسفند 91 1:39
اي جانم ببين تو رو خدا واسه من مرزا كيان شده داره چرتكه ميندازه ببينه چرا بابا رو با اين گروني بيچاره كرده ))

ميگم زهرا جون هر عكس براتون چند در اومد ؟


فرناز جونم میام تو مامی سایت توضیح میدم براتون ...

نرگس گلی
15 اسفند 91 9:22
عزیز دلم چه ناز شدی ماشاالا عکسهای کلاه و پاپیونت جیگررررررررررررررره
مامان شنتیا
15 اسفند 91 11:33
ماشالله خدا براتون نگهداره .از چشم بد دور باشه.عزیزم
آرام
15 اسفند 91 17:53
جانم عسل خاله



مرسی آرام جون ...

از همه دوستای خوبم عذر میخوام که نمیتونم تک تک احساسات قشنگشون رو جواب بدم ...

درگیری این روزها اجازه نمیده ,امیدوارم بتونم جبران کنم !
tahmin
15 اسفند 91 22:25
واااااااای زهرااااااااااااااا خیلی خوشجل شدن عکسااااااااااااااااا ...ماشالا ..
گیلاسی
16 اسفند 91 7:43
ماشله چقدر ناز شذه پسرم منم عاشق اون عکس با چزتکش شدم
مرجان.مامان آرش
16 اسفند 91 11:10
هزارماشالله. بسيارهم زيبا
آرام
16 اسفند 91 13:04
من اون کلاه پاپیون دار اولیه رو دوست دارم خیلی باحالههههههههههههههههههه



منم دوستش دارم آرام جون ...

انقدر همه عکس ها خوشگل بودن که دلمون میخواست همه رو چاپ کنیم !

سالاری
18 اسفند 91 12:27
عزیز خدا برات نگه داره این پسر طلا رو انشالا همیشه سالم باشه همیشه بهت بخنده و زیر سایه پدر و مادرش زندگی پر افتخاری داشتهباشه


متشکرم سالاری جونم !

سميرامامان آوا
22 اسفند 91 9:04
هزار ماشاله چه نازشده كيان جان،پهلوون خاله، زنده باشي



مرسی خاله !

خیلی وقته ازتون خبری نیست !!!