کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

عکس های آتلیه ...

1392/7/12 22:41
نویسنده : مامان زهرا
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت حدودا ۴-۳ بود که پیک استودیو عکسهات رو آورد دم در خونه !

مثل دفعه پیش برامون به عنوان هدیه یک عکس رو شاسی زده بودن و اشانتیون هم برامون فرستاده بودن !

مثل همیشه عکسهات خیلی قشنگ بودن عزبزم ،اما خوب فقط یه چندتاییشون رو انتخاب کردیم ماه من !

عکسهای تولد با تم باب اسفنجی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

هستی
14 مهر 92 15:58
وای قبون موهاش, خیلی قشنگ شده ماشاالله خوشتیپ و خوش عکس خاله (زدم به تخته)




مرسي عزيزم ،چشماتون قشنگ ميبينه !
مونا
14 مهر 92 22:52
جیگر ،دلبر ،نمکدون ،خوش تیپ........
اقا بگم بازم خاله .
زهرا من اونی که داره پوشکش رو در میاره با اونی که با اونی که دو دستی ژست گرفته ساز بزنه خیلی دوست میدارم


خودمم عاشق اوني شدم كه داره پوشكش رو درمياره !
مامان پانیسا
14 مهر 92 23:14
به خودت افتخار کن زهرا جون
پسرت مردی شده برای خودش هزار الله اکبر هزار ماشالله


مرسي صدي جونى !

نظر لطفته ،ماشاالله پانيسا گلي هم كم خانوم نيست عزيزم !
مرجان مامان بنیتا
15 مهر 92 1:06
ای جانم با این همه ناز و ادا عسلک خان


لطف دارين خاله !
رالیا
15 مهر 92 1:24
قوربونت بشم خوش تیپ من انشالا یه روز عکسای دامادیت رو بیارن درخونه مامانت بزاره ما ببینیم البته اگر اون موقع خاله رالیایی باشه


وااااااا

خاله ،ان شاالله كه هستي !
مریم مامان سام
15 مهر 92 7:47
عزیزمممممممممممم چه جیگری شده این کیانننننن
منم عاشق اون پوشکیه شدم که داره در میاره
زهرا جون هر عکسی رو چند گرفت؟؟؟؟؟؟


والا چاپ ١٣*١٨ فكر كنم ١٦،٠٠٠ تومن !
عسل
15 مهر 92 8:09
خیلی جیگره کیان جون. خیلی دوسش دارم.شوشولوووو
خدا حفظش کنه براتون


مرسي نازنين !
مرجان.مامان آرش
15 مهر 92 11:32
ووووووووي بخورمت.
هزار ماشالله .
من عكس دوم رو بسي دوست دارم.
پاينده باشي گل پسر


مرسي گلم !

عجبه ،يه سر به ما زدين !!!

خوبين !؟

ارشي خوبه ؟؟؟
فرناز
15 مهر 92 12:27
ماشالله

مبارکه

من اون عکس متعجبشو که ایستاده خوشم میاد .....کلا خاله پسرت نمکه ...آدم یاد مهران غفوریان میافته وقتی داره میخنده ...ناز بشی تو



فرناز جون همه ميگن شكل مهران غفوريانه !

منم انقدر بدم مياد از اين غفوريان !!!

ايششششششش ....
فرزانه مامان علی اکبر
15 مهر 92 20:45
کیان جونم عزیزه خاله خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم چه خوشتیپ شده ماشالا




خاله جون ما هم کلی دلمون براتون تنگولیده بود !

آرام
16 مهر 92 17:31
عزیزم خیلی قشنگه عکساش


ممنونم ارام جون !
رومینا
17 مهر 92 21:21
آخی نازی

البته اگه عکسها قشنگه برای خوش عکس بودن و خوشگل بودن نی نیمون هستا

آفرین به این همتت زهرا جون که کیان رو می بری آتلیه.
دست گلت درد نکنه.



ممنونم عزیزم !

چشمهات قشنگ میبینن !

همت نمیخواد که ،وقت میگیری میری ،تنبلی نکن !

مامان پانیسا
22 مهر 92 2:54
عین کارت پستال شده به به
خیلی با سلیقه هستی مامان کیان خوشگله
راستی اون عکاس پانی اینقدر اذیتمون کرد برای دادن عکس هاش و اشانتیونم بهمون نداد فایلشم نداد حتی یکی
دیگه برای یکسالگی نبردم اصلا از چشمم افتاد حالا شاید با لباس عروسش بندازم زهرا جون میشه ببرم یا اذیت میشم میترسم ببرم
شما خیلی اذیت شدی



ببرش ،دلتو بزن به دريا !

اذيت كه ميشن اما بعدش كه عكسها رو ميبيني يادت ميره ،تازه خودشونم بعدنا كه ببينن ذوق ميكنن !

حالا ميخواي همون استوديو نبر ،ببر يه جاي ديگه ...
مامان دخملی
30 مهر 92 0:57
سلام عزیزم
مرسی که لطف کردی و ما رو لینک کردی ما هم با افتخار شما رو لینک میکنیم
مامانی یه اشتراک دیگه هم بین من و شما هستم بجز تولد بچه های نازمون اسم باباهاشون هم هست
نه گلم من سیو نکردم اون صفحه رو شما داری ؟؟؟؟
راستی هزار ماشاله چه پسمل نازی خدا نگه دارش باشه الهی


خواهش ميكنم دوست خوبم !

منم اون صفحه رو ندارم متاسفانه !

و يك اشتراك ديگه ،اونم اينه ما جفتمون مامان نداريم ،البته من بابا هم ندارم !

ولي خدا باباي شما رو ١٢٠ سال زنده نگه داره و سايه ش بالاي سرتون باشه !


ممنون گلم ،دخمل شما هم ماشاالله خانميه واسه خودش !