کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

گلچین عکس های هشت ماهگی ...

1391/12/11 21:17
نویسنده : مامان زهرا
638 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه عکاسی ازت خیلی سخت شده شیطونکم ,یک لحطه هم آروم نیستی تا ازت یه عکس خوشگل بگیرم ...

 

دوربینمون هم حرفه ایه و تا لحظه سکون کامل عکس خوبی نمیگیره ...

بیشتر وقتا کلی عکس میگیرم تا یکی دو تاش خوب از آب دربیاد ,بیشتر وقتا هم به کیفیت پایین عکس های موبایلم بسنده میکنم ...

 

قربون اون ژست خوشگلت برم من !

کیان در آتلیه مامان ...

کلافه از عکاسی در حال پوف کردن !!!

اخمالو بر وزن خرمالو ,خرمالوی مامان ...

دیگه کیان قاطی میکنه ...

و مامان با قلقلک اخلاقش رو خوب میکنه ,نخواستیم بابا ...

خواب توی کریر تو ماشین در راه آتلیه ...

وقتی ادای بابایی رو درمیاری ,درش بسته است هااااااا ...

از بازی توی استخرت خسته شدی ...

بابا صبر کن بیام درت بیارم !!!

خرس روی این شلواره دیگه نصفش کنده شده ...

موقع بیرون رفتن حاضر میشینی تا مامان هم لباسش رو بپوشه ...

خواب دمرو ...

یک کیان حریره خورده ...

قربون اون نگاه مظلومانه ات برم من ...

سوسمارت رو خیلی دوست داری ...

کنجکاو من !

هنوز هم خیلی روروئکت رو دوست نداری !

توی تختت ...

روروئک هر چیش بد باشه واسه فضولی که خوبه که !

قربون این آرامش چهره ات برم من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرام
17 اسفند 91 15:03
خوبه حالا منم بخورمش فضولچه ی خاله رو؟
یاسی یه سری پستهات قبل از پست آخرت میان چرا؟ من عجیب غریب میبینم صفحه تو! مثلا دیشب پست آخرت رو دیدم اینا نبود!



آرام جون اون پست ها رو از قبل نوشتم و بعد از طریق "مدیریت مطالب قبلی" ویرایش کردم و گذاشتم !

شما درست دیدی عزیزم !

کیان رو هم میخوای بخوری میتونی ,هر وقت طلب کردی بگو بفرستم برات ...
نرگس گلی
18 اسفند 91 15:47
اخ دلم میخواد لپاش رو گاز بگیرم بخصوص تو عکسای اول
اون لباس استین رنگ رنگیه هم خیلی قشنگه و بینهایت به کیان میاد خدا حفظش کنه



مرسی عزیزم ...

نرگس
20 اسفند 91 14:34
ای وای فدای آقا کیان .......ماشاالله به این همه بامزگی ........ماشاالله به این لپای تپل