کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کیان تعمیرکار ...

1392/2/17 18:06
نویسنده : مامان زهرا
433 بازدید
اشتراک گذاری

اول بگم که من عاشق عکسهای فول کالرم ,مثل عکسهای این پست !

 

و دوم اینکه به خاطر خرج و مخارج بالای شیرخشک و پمپرز بالای شما من و بابایی تصمیم گرفتیم بذاریمت یه جا کار کنی ...

و گاراژ ماشینهای سنگین گزینه خوبی بود ,شما هم که مثل همه پسر بچه هاااااااااا عاشق ماشین و ماشین بازی !!!

 

شوخی کردم بابا ,نترس حالا حالاهااااااااااااااااااااااا خرجت گردن خودمونه ...

اینم عکس های چند دقیقه بازی با ماشین هات ...

تا دوربین رو دست من میبینی زل میزنی بهش !

مشغول بازی میشی و ماشینت رو به سمت خودت میکشی ...

قسمت بار از دستت در میره و میخوره توی صورتت ,فدات بشم !

و گریه ...

و دوباره مشغول میشی ...

خوابت میگیره و خمیازه میکشی !!!

و کلاااااااااااافه با اخم شست پات رو میکشی ,یعنی مامان منو ببر بخوابون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رالیا
19 اردیبهشت 92 9:57
زهرا جون حالا چرا تعمییر کار داماد گلم مهندسه می گی نهههههههه قیافش رو ببین کدوم تعمییر کاری اینقدر تمییز و خوشتیپ و خوشگله آخه قوربون اون ژستات بشم من خوشگلم


حالا رالیا جون دعا کنیم اینا تعمیرکارم بشن ,مهندسی پیشکش ...

به قول آرام جون اینا جیب ما رو نزنن !