کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

شکست !

1392/3/10 23:58
نویسنده : مامان زهرا
361 بازدید
اشتراک گذاری

به ندرت پیش میاد توی برنامه ها و پروژه هایی که برای شما دارم شکست بخورم ...

ولی امشب توی اولین قدم شکست خوردم !!!

 

یا شما دیگه غیر قابل برنامه دادن شدی یا من ضعیف !

این روزا مثل اون وقتا که کوچولو بودی دوباره عادت کردی روی پا بخوابی ,همش هم به خاطر زمانیه که برای شیرخوردن میگذاشتمت روی پام و البته ارزش داشت و شما دوباره شدی همون شیرخوار خودمون !

امشب اومدم در آخرین ساعات یازده ماهگیت عادتت بدم که دیگه خودت بخوابی که بعد از کلی شیطنت و اذیت و آه و ناله و بلند شدن و نشستن بابا جونتون فرمودن :عذاب نده بچه مو ...

منم گفتم :پس بیا خودت بخوابونش من دیگه کمر درد و زانو درد کلافه م کرده ...

ایشون هم از خدا خواسته پذیرفت و طبق معمول زمان هایی که من کار دارم و یا خودش علاقه داره که شما رو بخوابونه دمر خوابوندت روی سینه اش و لالایی مخصوصش رو خوند و شما خوابیدی !

 

خوب بخوابی نازنینم , همین که میخوابی دلم برات تنگ میشه ...

تنگ اون نگاه معصوم و اون خنده های شیرینت !

کی دوباره صبح میشه !؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منتظر
11 خرداد 92 10:47