کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

خرید با یه پسر غرغرو !!!

1392/4/1 23:34
نویسنده : مامان زهرا
505 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از اینکه عمه و عمرانه جون رفتن من و تو و خاله فری رفتیم هفت حوض تا اون لباسی که مد نظر مامانیه برای تولدت اونجا بیابیم که ...

انقدر شما غر زدی و از وقتی که راه افتادیم گفتی اه که کلافه ام کردی ...

راستی امروز برای اولین بار بهت دنت وانیلی دادم و بسی عاشقش شدی ،غذا که نمیخوری باید یه جوری زنده نگهت داشت !!!

خلاصه که باز هم نیافتم ...

فقط یه لباس برای خودم خریدم و ۶ تا بادی حلقه ای برای شما ،همین !

راستی دیروز از دم نمایندگی دلونگی رد میشدیم که یاد خاله فری افتادم که قوری چای سازش شکسته ،از عمو احمد خواهش کردم بایسته و رفتم برای خاله فری قوری بخرم که چشم به این دو تا باکس بانمک و کالرفول افتاد و خریدمشون ...

میخوام چیزایی مثل پستونکت و ... که میخوام برات یادگاری نگه دارم رو توی این جعبه ها نگه دارم !

خیلی دوستشون دارم ...

اینم بادی های گل پسری ...

این ساکم آقای فروشنده که مرد مسنی بود و از شما خیلی خوشش اومده بود بهمون داد !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)