کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

آخرین خریدهاااااااا !

1392/4/10 23:55
نویسنده : مامان زهرا
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر بلند داد زدم یافتم یافتم که همه فروشنده های مغازه های زیر پاساژ بهار برگشتن و نگاهم کردن و خاله فری هم از بالای پله ها با لبخند نگاهمون میکرد ...

نمیدونی چقدر گشتم برای یافتن لباس مناسب با تم تولدت !

به هر حال جوینده یابنده است دیگه !

امروز با خاله فری رفتیم خیابون بهار برای خرید لباس باب اسفنجی که تم تولدته ...

کل خیابون بهار رو با تمام تک تک مغازه هاش گشتیم و اون چیزی که من میخواستم نبود که نبود !!!

در آخر که میخواستیم برگردیم به برج بهار که رسیدیم به خاله فری گفتم بذار این مغازه های پایین رو هم ببینم و خاله فری هم گفت من که نمیام ،می مونم کنار کالسکه و تو و کیان هم با هم برین ...

رفتم و از ۴-۳ تا مغازه پرسیدم که نداشتن ،رفتم از مغازه آخری هم بپرسم که بعدا با خودم نگم شاید اون داشت که اتفاقا در کمال ناباوری هم همون مغازه ۲ تا دونه تی شرت زرد باب اسفنجی داشت ...

خوشحالم !

مطمعنا اینا آخرین عکسهاییه که از خریدهات میگذارم ،از این به بعد میخوام وقتم رو برای ثبت مطالب مهمتری صرف کنم ...

البته هنوز هم عاشق خرید برای شما هستم !

از این لباس خیلی خوشم می اومد یه چند باری توی بانی نو دیده بودمش ،آخر هم خریدمش !

لباس هایی که از سایت اینترنتی تیساگل به همراه تزیینات تولدت خریدم ...

اون خرچنگیه و زنبوریه برای شماست و اون توپیه برای نی نی خاله مریم و اون ماشینه هم اشانتیونه !

این بادی رو هم برای ست کردن با اون شلوارک چریکی خریدم که توی سیسمونیت بود و احساس میکردم هیچی باهاش ست نمیشه !

 

این زیراندازم به علت بزرگ بودنش خریدم برای شبهایی که میخوام شما رو باز بگذارم و احتمال بارون زیاده !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رالیا
15 تیر 92 10:08
خریدات مبارک باشه خوشگل خاله

قوربونت بشم که یه عالمه دلم برات تنگ شده


خدا نكنه خاله ،دل ما هم بسي تنگه براي شما !