کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ای تیه !؟

1392/4/30 18:19
نویسنده : مامان زهرا
446 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از صبح که بیدار شدی میگی :ای تیه !؟ (این چیه !؟)

اما نمیدونم همش چرا گریه میکنی !؟!؟!؟

احساس میکنم دندون جدیدی توی راهه ،اما هرچی توی دهانت رو نگاه میکنم چیزی نمیبینم !

پدر این تایم کپسول رو هم درآوردی بس که با ناخن افتادی بجونش تا ببینی میتونی بکنیش یا نه !؟

همچین قشنگ خم میشی تا لامپ روشن زیرش رو ببینی که دلم میخواد درسته قورتت بدم !

راستی امروز موقع نماز هم ادای من رو درمیاوردی و من هر کاری میکردم شما هم تقلید میکردی ،موقع سجده هم کلا دمر میشدی روی زمین ...

بدون شرح !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا
31 تیر 92 15:33
زهرا این چیه؟
خدا وکیلی منم نمیدونم این کپسول تایم چی بید یه کم واسم توضیح بده خواهر؟


والا مونا جون يه نوع هارد وايرلسه براي سيستمهاي اپل و تا جايي كه من ميدونم سيستمهاي اپل رو هم به هم وصل ميكنه !

مثل لب تاپ به گوشي و ...
مرجان مامان بنبتا
2 مرداد 92 16:48
عزیزم چه خوشگل نگاه می کنه

مشغول باشه خاله جون


مرسي خاله ولي مشغول باشه رو خوب اومدي !
هستی
9 مرداد 92 13:36
سلام مامانی کیان جون . . .
یعــــــــــــــــــــــــــــنی عاشقتم کیان جوجولو . . . . . .
این "ای تیه" کیان جون افتاده تو دهن من بیرون بیا هم نیست, الان "ای تیه" کیان جان بین دوستان و فامیل های من معروفه


سلام عزيزم ...

مرسي نازنينم !

ممنون از اينكه بهمون انقدر لطف دارين !