کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

روز جهانی کودک مبارک کودکم !

1392/7/16 9:49
نویسنده : مامان زهرا
367 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک پسرم قلب...

 

دلم میخواست امسال روز جهانی کودک دستت رو بگیرم و ببرمت فروشگاه اسباب بازی گلدونه نزدیک خونه مون و دست رو هرچی گذاشتی واست بخرم ...

اما حیف که شما خیلی بیماری و هوا هم خیلی آلوده ست و نمیشه بیرون رفت !

دیشب تا صبح نمیتونستی بخوابی و بابایی مهربونت کلی بالای سرت بیدار بود و منم که خسته بودم یک کم خوابیدم ...

البته خواب که نه ،بین خواب و بیداری بودم و از استرس بیماری تو خوابم نمیبرد ...

الهی بمیرم که با هر سرفه از خواب شیرین میپری و گریه میکنی !

خیلی خسته ام ،شما هم خیلی بدحالی ...

امیدوارم روزهای کودکی خوبی رو کنار من و پدرت تجربه کنی و دنیای شادی رو بتونیم برات بسازیم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sunny
21 مهر 92 14:33
سلام کیان جان حالش بهتر شد؟
چند روزه خبری نیست ازتون، نگران شدیم.



سلام عزیزم !

مرسی بهتره خدا رو شکر ،اما هنوز سرفه هاش قطع نشده !

مرسی از احوال پرسیتون گلم !
رومینا
21 مهر 92 23:10
زهرا جون من دیروز نرسیدم بیام توی نت.

حال کیان چطوره عزیزم. بهتره؟دیگه دوره بیماریش رو گذرونده.خوب میشه .مواظب خودت باش که از پا نیفتی.



سلام عزیزم !

واقعا از داشتن دوستان خوبی مثل شما باید به خود بالید !

مرسی عزیزم بهتره ،اما انگاری داره دندون جدید هم درمیاره !

شما خوبی ؟ناز دخملمون خوبه ؟
مهسا مامان نلی
22 مهر 92 15:15
سلام عزیزم.مرسی بابت راهنمایی که در زمینه خواب نلی بهم کردید.شما هم پسر نازی دارید.من لینکتون میکنم البته اگه علاقهای به تبادل لینک داشته باشید


سلام گلم !

ممنون که بهم سر زدین ،منم لینکتون میکنم !