کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

دوست پیدا کردن !

1392/9/5 14:01
نویسنده : مامان زهرا
592 بازدید
اشتراک گذاری

خب خدا رو شکر ،فهمیدم که اگر من یه روزی نباشم میتونی برای خودت سر و همسر پیدا کنی !

شوخی میکنم ،اما انقدر توی ارتباط برقرار کردن با دیگران مهارت پیدا کردی و قشنگ جلو میری که همه دلشون ضعف میره برات ...

خیلی هم خنده رو و خوش خلق هستی ...

پنج شنبه هفته پیش رفته بودیم نمایندگی skecchers که من و بابایی کتونی بخریم ،همینطوری که مشغول پرو کردن کتونی های مختلف بودیم دیدیم که بعله شما از یه دختر خانمی که با باباییش اومده توی مغازه خوشت اومده و داری به روش خودت باهاش خوش و بش میکنی ...

دست انداختی گردنش و بوسش کردی و دستش رو میگرفتی ،بعد هم میخواستی چسبهای کتونیش رو باز کنی و از کتونیهای توی قفسه بهش بدی بپوشه !

کلی بهتون خندیدیم ...

خوب شد باباش خیلی غیرتی نبودهاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مونا
10 آذر 92 18:19
قوربون دوست دختر گرفتنت خاله زهرا مگه قرار تو واسش همسر پیدا کنی؟! از الان مادر شوهر بازی درنیار خواهر که دوره اینا خودشون یکی رو عقد میکنن ما اخرش میفهمیم
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه خاله جون ... بعله ،ميخوام عروسمو خودم انتخاب كنم !!! حالا ميگم خدا كنه دوره اينا عقد و اين حرفا باشه !!!
sara
10 آذر 92 22:15
واییی جییگرشو جنتلمن کوچولوی خوشتیییپ زهرا جون تو رو خدا هرروز براش اسفند دود کن خیلی تو دل بررو ماشالله این کفشاشم بدجوری دلمو برد. یعنی عاشق این تیپ اسپرتشم
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم ! نظر لطفتونه ،چشماتون قشنگ ميبينه !!! اسفند هم چشم حتما ،البته چشماي شما دوستاي خوبمون كه شور نيست اما بازم به چشم !
مامان پانیسا
10 آذر 92 23:55
آخی الهی این فرشته های مهربون چه دنیای پاک و معصومی دارن زهرا دیدی باهم به زبون خودشون حرف میزنن و بازی میکنن چقدر بی کینه و ساده باهم دوست میشن اخی چه ناز زهرا من موافقم بچه ها باهم دوست بشن اما میترسم به پانیسا آسیب بزنن چون نمی تونن از خودشون دفاع کنن چون تو یک مغازه رفتم بچه های بزرگتر اذیتش میکردن میخواستن لپشو بکشن محکم جاش موند یا دستشو میکشیدن فکر میکردن عروسکه !
مامان زهرا
پاسخ
صدي جون من خيلي دوست دارم كيان اجتماعي بار بياد و بتونه راحت با ادمهاي اطرافش ارتباط برقرار كنه ،به همين خاطر هم هيچوقت جلوي ايجاد ارتباطش رو نميگيرم ،البته تا حدي كه اسيب جدي نبينه !!! در مورد اسيب هاي كوچيك هم راستش رو بخواي خيلي جدي نميگيرم ،چون به هر حال تا نخورن نميتونن بفهمن كه يه جاهايي هم بايد از خودشون دفاع كنن ! يادته قبلنا از دختر دوستم ميخورد !؟ الان ديگه اين طوري نيست ،اگر اون بخواد هلش بده يا گازش بگيره كيان از خودش دفاع ميكنه ! و صد البته خيلي مخالفم كه كيان زدن رو اغاز كنه و تا جايي كه ميتونم بهش بوس و بغل و نازي رو ياد ميدم !
بهار مامان رومینا
11 آذر 92 20:08
آفرین به آقا کیان ما. بابا مردی شدی برای خودت....