کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کیان خان جان و دوست دخترش 18+ !!!

1391/10/28 14:33
نویسنده : مامان زهرا
655 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت اتفاقی که نباید می افتاد افتاد و شما کیان خان جان مامان هم دوست دختر دار شدی !!!

اسمش هم نانسی خانوم ,ایشششششششش

 

این نانسی خانوم رو بابا حسین 5 سال پیش که من پام شکسته بود و خونه نشین شده بودم یه شب که دیروقت از سرکار برمیگشت برای من خریده بود و امروز به شما معرفیش کردم و شما هم انگار بدت نیومد و باهاش دوست شدی !

 

وای وای وای ...

دست دختر مرذم رو میخوری چه کار !؟

میخوای موهای دختر مردم رو بکشی ؟؟؟

دیدی دختره قهر کرد !؟!؟!؟

گریه نکن مامان جون ,باهات آشتی میکنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز
29 دی 91 1:57
عزيزم وووببينش تو رو خدا


زهرا جان ممكنه اون برنامه اي كه باهاش عكسا رو اينجوري كردي به من معرفي كني ؟....ممنون ميشم



چه جوری عزیزم ؟

من فقط ریسایزشون کردم ,همین !

و چون الان فتوشاپ ندارم با پینت انجام دادم ...
رالیا
30 دی 91 0:53
فدات بشم من خاله

هیچ محل دختر مردم نذاری هااااخاله خودش سعیش رو میکنه یه دختر بیاره فقط بخاطر تو مامانت


پس زودتر خاله رالیا تا این دختره جاگیر نشده !!!
نرگس
30 دی 91 1:05
وای خدای من..........