کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کیان و پمپرز ...

1391/10/29 19:00
نویسنده : مامان زهرا
553 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدی میخواستم نپیت رو عوض کنم که دیدم فقط یه دونه پمپرز داریم و پمپرزمون تموم شده !!!

 

تو توی بغلم بودی ,با هم رفتیم توی اتاقت و من نشوندمت روی زمین و چهار پایه رو گذاشتم زیر پام و رفتم از بالای کمدت یه بسته پمپرز رو پرت کردم پایین و یهو تو فکر کردی که میخوایم بازی کنیم و حمله کردی به بسته پمپرز و شروع کردی به ذوق کردن ,منم پریدم و دوربین رو آوردم و ...

اینم کیان و پمپرزش

 

قربون اون خمیازه ات بشم من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان.مامان آرش
30 دی 91 12:03
آخ ...آخ
كيان اگه الان پيشت بودم..يك گاز گنده از او لپات ميگرفتم.....خدا بهت رحم كرد


خاله مرجان خودت که یه پسر خوشمل داری ,گاز رو از لپ اون بگیر ,من گناه دارم خوووووووو
یاس
30 دی 91 16:40
سلام زهرا خانوم.من از خوانندگان همیشگیه وبلاگ کیان جونم خدا براتون حفظش کنه .
منم یه پسر دارم که سه ماه تقریبا از کیان جون بزرگتره . راستی ایده هایه عکاسیتون عالیه اما پسرت یه کم دیگه اینقدر فضول میشه که نمی تونی یه جا بشونیش الان نهایت استفادتو بکن .



مرسی عزیزم ...

خدا پسرگل شما رو هم حفظش کنه ,زیر سایه پدر و مادر ...

راستش همین الان هم 70% عکساش تیره و تار میشه و کلی عکس میندازم تا چندتاش رو بتونم جدا کنم !
آسمان( فرناز )
30 دی 91 22:34
عزیزم توپولی ...
tahmin
1 بهمن 91 12:09
عزییییییییییییییییییییزم
رالیا
1 بهمن 91 15:06
واااااااای زهرا جون شما چه جوری تا الان کیان رو نخوردی من نمیدونم تو عکس دوم که دندونای من بی حس شد اگر جلوم بود میدونستم چکارش کنم با این ژستایی که برای دلبری از ما می گیرهقلب ما ضعیفه خاله این کار رو با ما نکن عزیزم



جونم رالیا جون ...

به آقا عرشیای بانمک شما که نمیرسه !

حالا شما میخوای یه گاز بزن خاله !