کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

گلچین عکس های هفت ماهگی ...

1391/11/11 22:43
نویسنده : مامان زهرا
542 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون چشمای براق و اون نگاه نافذت ,عزیزم ...

قربون اون چشمای براق و اون نگاه نافذت ,عزیزم ...

ماااااااااا ,زمستونم میریم گردش !

مگه تو دختری با این جوراب شلواری خوشمل ؟

فضانورد مامان !!!

خسته بعد از کلی بازی ...

یک عدد خپل از حموم دراومده !

کیان سشوار کشیده ,فشن !

متعجب !!!

بابااااااااااااااااااااا خوابالووووووووووو !

این که خوردنی نیست کههههه !؟

قربونت برم که با دیدن باباییت ریسه میری !

شیطون بلای ناز نازی !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مرجان.مامان آرش
15 بهمن 91 10:33
اي جونم.
هزار ماشالله
زهراجون تازه تو ني ني هاي 91 نوشته بودم كه خيلي وقته كه انرژي ندادي.
ولي الان كلي انرژي گرفتم.







مرسی خاله ,شما هم به ما انرژی میدی !

آرام
15 بهمن 91 13:04
جونم فینگیلی
الهام(پرپرک)
15 بهمن 91 15:49
ای جانم کیان خان جان ایش بهت زهرا بازم نقطه هاش رو قاطی کردم همیشه زنده و سلامت باشه زیر سایه پدر ومادر
نرگس گلی
16 بهمن 91 12:44
عزیز دلم وسایل جدیدت مبارک باشه قلبون اون خنده هات مرد کوچک
@زهرا@
16 بهمن 91 22:51
هزار ماشالا خدا حفظش کنه عزیزمییییییییی
فرناز
17 بهمن 91 0:30
عزیز نازم
یاس
17 بهمن 91 11:33
قربونش برم.از طرف من ببوسش.
رالیا
17 بهمن 91 17:39
منم هیچ چیز نگید که هلاااااااااااااکشم فقط خدا میدونه چقدر دوست دارم خوشگل خاله
گیلاسی
18 بهمن 91 14:38
به به ماشاله به این گل پسر یاسی واسش اسفند دود کن این وروجکها همشون تو چشماشون برق شیطنت و معصومیت و با هم دارن الهی قربونشون برم من=D
tahmin
21 بهمن 91 10:47
خاله چقدر کم کار شدی !؟؟
من روزی دوبار میام سر میزنم هااااااااا
چرا نمینویسی پس ؟



تهمین جونم این روزا خیلی خونه نیستم که بنویسم گلم !

تقریبا هر روز صبح تا شب میرم خونه بابااینا ...

راستش فکر اینکه از چند وقت دیگه نمیتونم برم حریصم میکنه که بیشتر برم ,میام به زودی !

مرسی از اینکه به فکرمونی و بهمون سر میزنی !

نرگس
21 بهمن 91 12:21
ماشاالله