کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ولنتاین بدترین خاطره زندگیم ...

1391/11/25 9:34
نویسنده : مامان زهرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 25 بهمن و فردا روز عشاق یعنی روز ولنتاینه ,اما من هنوز به یاد یازده سال پیشم !

یازده سال پیش من 25 بهمن که روز ولنتاین هم بود عزیزترین عزیزانم رو از دست دادم !!!

از وقتی که باباییت پا توی زندگیم گذاشته همه ولنتاین ها رو برای همدیگه گل و کادو و شکلات خریدیم و با هم شام رفتیم بیرون و باباییت سعی کرده به من خوش بگذره ,اما یه خاری هم توی دلم خلیده ...

آخه همیشه صبح ولنتاین ما میریم بهشت زهرا ,آخه مامانی و بابایی من توی همین روز پر کشیدن و ستاره شدن و رفتن تو آسمونااااااااااااااا !

بس که عاشقانه همدیگه رو دوست داشتن !

انقدر خاطره اون روز برام تلخه که دوست ندارم بنویسم تا تو هم تلخ بشی ,اما امروز از صبح همش یاد لحظه مات شدنم پشت گوشی تلفن می افتم وقتی پلیس از پشت گوشی گفت متاسفانه هر دوشون فوت کردن ...

 

امروز نرفتیم سر خاک بابایی و مامانیم ,آخه دیشب جرثقیل پلیس ماشین بابایی رو برده ,فردا هم پنج شنبه است قراره یه خیرات بزرگ بپزیم براشون و احتمالا جمعه بریم سر خاک ...

متاسفم عزیزم اگر ناراحتت کردم ,ببخش منو !

 

حسین عزیزم ,دوستت دارم ...

میدونم جمله ام برای عیان کردن میزان عشقم کافی نیست اما همین بس که دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آرام
25 بهمن 91 16:39
خدا رحمتشون کنه یاسی جون خدا شوهر و پسرت رو برات نگه داره



مرسی گلم ,خدا همه رفتگان رو رحمت کنه !
نرگس
25 بهمن 91 17:02
خدا رحمتشون کنه گلم هر بار در مورد این موضوع توی وب مینویسی کلی دلم میگیره..
واقعا سخته


متشکرم عزیزم ,خدا بیامرزه همه اسیران خاک رو !

نرگس گلی
25 بهمن 91 21:06
خدا رحمت کنه مادر پدر عزیزتون رو میدونم از دست دادن هردوشون تو یک زمان اونم وقتی اصلا فکرش رو نمیکنی چقدر سخته



مرسی ,خدا رحمت کنه رفتگانتون رو !
یه نی نی توو خواب و رویا
26 بهمن 91 22:57
خدا رحمتشون کنه ایشالله اون دنیا با اولیاء خدا محشور بشن
یه نی نی توو خواب و رویا
27 بهمن 91 11:27
راستی عزیزم لینکت کردم اگه خواستی شما هم منو لینک کن


مرسی گلم ,چشم !

مرجان.مامان آرش
28 بهمن 91 10:52
روحشون شاد
tahmin
28 بهمن 91 11:47
روحشون قرین شادی و ارامش
شک نکن جاشون خیلی بهتره



مرسی عزیزم
خدا رحمت کنه رفتگانتون رو !

مام بهار
28 بهمن 91 21:59
زهـــــــــــــــرا روحشون شاد باشه عزیزم