کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

صحنه هااااااااا !

1391/11/27 22:22
نویسنده : مامان زهرا
421 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو خیلی وقت بود میخواستم آپ کنم اما آپلود سنتر نی نی سایت خیلی اذیت میکرد مامانی !!!

فکر کنم وقتی که بزرگ شدی و مرد شدی با این زیاد مواجه شی ...

حالا فکر میکنی این صحنه که سوژه عکاسی مامان شده چیه !؟

این یک فروند جوراب سرهمی آقا کیانه که بر اثر زیاد کشیدن با لثه هاش به این روز دراومده ...

این روزا مدام شست پات توی دهانته و از هر فرصتی برای مکیدنش استفاده میکنی ,وقتایی هم که سرهمی تنته حواست پرت میشه و از روی سرهمی هم شست پات رو میخوری ...

به همین خاطر نوک جوراب سرهمیت پوسیده و سوراخ شده و شست پات ازش میزنه بیرون ,البته دیگه این سرهمیت بهت کوچیک هم شده و عمرش سر اومده ...

من به فدای قد کشیدنت !

اینم سند جرم ,قربونت برم من ...

اینم خود شخص شخیص جونده در حال فرنی خوردن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرام
28 بهمن 91 0:32
ای جون
زهرا قدیمیا میگفتن بچه ای که شست پاش رو میخوره پشت میخواد ... بهر حال زود باش خواهری برادری برای کیانمون بیار


نیست که آمیتیس نمیخوره شست پاش رو !!!

بگو با هم بریم تو خطش خوااااااااااااهر !
tahmin
28 بهمن 91 11:49
آرام
28 بهمن 91 22:23
آمیتیس رو باهاش صجبت کردم قراره دیگه نخوره:دی هماهنگه