کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین حرکت رو به جلو با روروئک ...

1391/11/28 17:04
نویسنده : مامان زهرا
511 بازدید
اشتراک گذاری

عجبه !؟!؟!؟

بالاخره تنبلی رو کنار گذاشتی و توی هفت ماه و هفده روزگی یه تکونی به خودت دادی !!!

 

سینه خیر که نمیری (حتی همون دنده عقبی رو که چند روز رفتی) ,چهار دست و پا هم که نمیری ...

دیگه داشتم نگران میشدم !

 

اما ...

امروز داشتم جاروبرقی میکشیدم و شما هم توی روروئکت بودی و داشتی من و جارو رو نگاه میکردی و طبق  معمول حدوا یک متری عقب رفتی اما یهویی هیجان زده شدی و با سرعت باور نکردنی پا زدی و حدودا دو متر رو طی کردی و خودت رو به جاروبرقی رسوندی ...

من انقدر سورپرایز شده بودم که اصلا نمیدونستم چه کار کنم !؟

فقط پریدم رفتم و دوربین رو آوردم و از تو و جاروبرقی عکس انداختم ...

اولین قدم هات مبارکه نازنین پسر ...

کلی لذت بردی هاااااااااااا

اما خودتم متعجب شده بودی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یه نی نی توو خواب و رویا
30 بهمن 91 13:29
واااااااااای چقدر نازه مبارکه راه رفتنش به افتخار کیان جووووووون
tahmin
30 بهمن 91 15:19
افریییییییییییییییییییییییییییییییییین خاله ایشالا بدو بدو کردنت
رومینا
30 بهمن 91 19:43
مبارکا باشه. مامانی اینقدر عجله نداشته باش. کم کم گل پسرت به شیطنت هم میرسه. اینقدر به دنبالش راه بری که ....
آرام
1 اسفند 91 1:37
مبارکه خاله زودتر بدو بدو کن مامان شاد شه
مرجان.مامان آرش
1 اسفند 91 9:25
اي جونم.اي جونم.اي جونم خاله جون ، كيان نازنين .مباركه قدم هاي رو به جلو به سمت كاميابي و موفقيت رو برات دعا ميكنم. يعني نگاهات منو كشته.هزارماشالله
amitis)ainaz)
1 اسفند 91 12:01
ای جوووووووووووووووووووووووونم

چه نگاه نااااااااااااااازی داری
چشام پر شد یه هووووووووووو



مرسی خاله !