کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

قالب نوروزی پسرم !

1391/12/28 9:31
نویسنده : مامان زهرا
240 بازدید
اشتراک گذاری

میبینی تو رو خدا !؟

 

صبح روز بیست و هشتم اسفند در حالی انقدر کار سرم ریخته که نمیدونم باید چه کار کنم دارم قالب وبلاگ شما رو برای عید نوروز و رسیدن بهار عوض میکنم !!!

باورت نمیشه انقدر کار دارم که اولویت انجامشون رو از دست دادم و فقط بهشون فکر میکنم ...

کلی هم ایده دارم که مطمعنم 99.9%شون توی این روزای آخر سال با این همه شلوغی و تراکم کار اصلا انجام پذیر نیست ,ولی خوب سعی میکنم تا پایان سال کارهام تموم شه !

امروز از 6 صبح بیدار بودماااااااااااا ,ولی فعلا فقط پرده اتاق خواب خودمون رو انداختم توی ماشین لباسشویی و حس انجام بقیه کارها رو ندارم فعلا ,دستم هم به شدت درد میکنه ...

ولی خوب خدا رو شکر چیدمان خونه خاله فری کاملا تموم شد و امروز هم بچه ها میرن جهیزیه خاله مریم رو بچینن و من هم عصری اگر تونستم حتما یه سری بهشون میزنم ,دایی حمید هم همین الان که من دارم میتایپم داره اسباب و اثاثیه اش رو میبره و بابایی هم رفته اونجا ...

"بابایی مرسی بابت همه زحمت هایی که برای مامانی و خانواده اش کشیدی توی این مدت"

اما دلم بابت نبود خونه پدری خیلی گرفته امیدوارم توی سال جدید خدا حال بهتری بهم بده "آمین"

 

بگذریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)