کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین دندون !

1391/12/28 23:26
نویسنده : مامان زهرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

خب  ...

بالاخره این دندون شما هم توی هشت ماه و پانزده روزگی خودش رو نمایان کرد   !

خیلی خوشحال شدم ,اونم توی این روزای آخر سال !

امروز طبق روال این چند روز اخیر گذاشتمت پیش مامان جون و عمه مریم و باقی مونده کارهای خونه تکونی رو انجام دادم و بعد هم یک سر به خونه خاله مریم زدم که داشتن جهیزیه اش رو میچیدن ...

شب که برگشتم مامان جون بهم مژده داد که دندونت نیش زده و من هم بعد از شستن دست هام تست کردم و کلی ذوق کردم !

قربون اون دندون قشنگت بشم (البته هنوز ندیدمش هاااااا)

توی دهانت چیزی معلوم نیست ,فقط تیزیش با لمس کردن احساس میشه !

 

کیان عزیزم دندون دار شدنت مبارک !

اینم اولین دندونت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرام
30 اسفند 91 0:17
وای مبارک باشه پس دختر من از همه تنبلتره فعلا



نگران نباش ,اونم درمیاره ...
قربون گل دخملمون برم من !
فرناز مامی علی
30 اسفند 91 7:28
مبارکه زهرا جون و به سلامتی




مرسی عزیزم ..