کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

به بهانه ده ماهگی ...

1392/2/11 15:18
نویسنده : مامان زهرا
366 بازدید
اشتراک گذاری

دو رقمی شدن سن تو دقیقا مصادف شده با روز مادر ...

 

 

به نظرم اتفاق جالبی اومد ...

امسال اولین سالیه که من مادر هستم ,منهای پارسال که توی شکمم بودی ...

یک مادر واقعی !

و خیلی لذت بخشه حس مادر بودن ,مادر تو بودن ...

دو رقمی شدن سن تو دقیقا مصادف شده با روز مادر ...

به نظرم اتفاق جالبی اومد ...

امسال اولین سالیه که من مادر هستم ,منهای پارسال که توی شکمم بودی ...

یک مادر واقعی !

و خیلی لذت بخشه حس مادر بودن ,مادر تو بودن ...

با تو روز رو آغاز و شب رو به پایان رسوندن !

با تو خندیدن و با تو گریستن !

با تو بازی کردن و با تو خوش بودن !

با تو ...

من با تو خوشم و در کنار تو خوشم امیدم ,همه هستی من ...

لذت میبرم از بازی کردن با تو و جمع کردن ریخت و پاش ها !

لذت میبرم از غذا پختن برای تو و غذا دادن به تو !

لذت میبرم از تعویض لباس و پمپرز تو !

لذت میبرم از تمااااااااااام کارهایی که فقط و فقط برای تو انجام میدم !

لذت میبرم از این که گاهی انقدر خسته م که از شدت خستگی خوابم نمیبره و نمیتونم حتی استراحت کنم ...

لذت میبرم از این که مدام ریخت و پاش های تو رو جمع کنم ...

لذت میبرم از بودن با تو ...

لذت میبرم از اینکه مادرم ,مادر ...

وقتی شکسته شکسته میگی ماما قند توی دلم اب میشه ,قد میکشم و رشد میکنم ...

کنار تو من رشد میکنم و بزرگ میشم ...

رشد میکنم به اندازه روح تو ,به بزرگی روح تو ...

به اندازه تمام خنده های تو ...

با خنده های تو من پرواز میکنم ,به عرش میرسم ...

بخند تا تمام دنیا به من بخنده عزیزکم ,شیرینم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)