کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

روز مادر ,به یاد مادرم ...

1392/2/11 16:00
نویسنده : مامان زهرا
342 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادره و اولین سالیه که من مادر هستم و طعم شیرین مادری رو به لطف خدا و در کنار تو که بر سر ما منت گذاشتی و شدی چراغ خونه مون و تاج سرمون میچشم ...

کیان عزیزم برای همیشه از تو و وجود نازنینت متشکرم که اجازه دادی مادرت باشم و مادرت بمونم ...

نیمی از وجودم سراسر غرق شادیه مادر بودنه و نیمه دیگه وجودم لبریز غم از نبودن مادرم !!!

مادری که نیست تا به دست و پاش بوسه بزنم و بابت مادر بودنش ازش تشکر کنم !

مادرم ,گل جوانمرگ پرپرم دوستت دارشتم ,دوستت دارم و دوستت خواهم داشت ...

 

امروز یاد این شعر فریدون مشیری افتادم که همیشه با خوندنش داغ دلم تازه میشه !

تاج از فرق فلک برداشتن
جاودان آن تاج بر سرداشتن
در بهشت آرزو ره یافتن
هر نفس شهدی به ساغر داشتن
روز در انواع نعمت ها و ناز
شب بتی چون ماه در بر داشتن
صبح از بام جهان چون آفتاب
روی گیتی را منور داشتن
شامگه چون ماه رویا آفرین
ناز بر افلاک و اختر داشتن
چون صبا در مزرع سبز فلک
بال در بال کبوتر داشتن
حشمت و جاه سلیمانی یافتن
شوکت و فر سکندر داشتن
تا ابد در اوج قدرت زیستن
ملک هستی را مسخر داشتن
بر تو ارزانی که ما را خوش تر است
لذت یک لحظه "مادر" داشتن
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرام
12 اردیبهشت 92 16:38
روحشون شاد روزتم مبارک


مرسی خاله ,روز شما هم مبارک !
مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 15:22
مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 18:20
سلام مامان زهرا جون آدرس وبلاگم تغییر پیدا کرده بهfm134.niniweblog.com خواستم اطلاع بدم که توو پیوندها آدرس رو تغییر بدی میبوسمت



رسی عزیزم !