کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کمـــــــــــر درد ,پــــــــــــا درد ,شیــــــــــــــــــر ...

1392/2/23 1:38
نویسنده : مامان زهرا
561 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 1:20 بعد از نیمه شبه و تو روی پای من خوابیدی و در حالی که دارم آروم آروم تکونت میدم منتظرم تا خوابت سنگین شه !!!

همین چند دقیقه پیش چنان خنده ای کردی توی خواب که منم از خنده ت خنده م گرفت ...

قربونت برم ...

قربونت میرم اما دیگه دارم یه جورایی خسته میشم مامان جون !

 

کمرم و پاهام خیلی درد میکنن و با هر تکون شما روی پام این درد تشدید میشه ...

هنوز هم توی بیداری شیر نمیخوری ,فقط توی خواب ...

ساعت 1:20 بعد از نیمه شبه و تو روی پای من خوابیدی و در حالی که دارم آروم آروم تکونت میدم منتظرم تا خوابت سنگین شه !!!

همین چند دقیقه پیش چنان خنده ای کردی توی خواب که منم از خنده ت خنده م گرفت ...

قربونت برم ...

قربونت میرم اما دیگه دارم یه جورایی خسته میشم مامان جون !

کمرم و پاهام خیلی درد میکنن و با هر تکون شما روی پام این درد تشدید میشه ...

هنوز هم توی بیداری شیر نمیخوری ,فقط توی خواب ...

وقت شیرت که میشه (7-6 بار در روز) شروع میکنی به غرغر کردن تا بخوابونمت روی پام و تکونت بدم تا مست خواب بشی و غرق خواب شیر بخوری ,جالب اینه که انگار خودت هم میدونی فقط توی خواب شیر میخوری !

بعد از خوردن شیر هم از خواب میپری و سرحال و شاداب به مامان لبخند میزنی ...

و با لبخند تو تمام دردهام رخت برمیبندن !!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز خیلی غرغر کردی ...

اومدم مرغ بشورم ,شمردم دیدم بیست و یکبار دستهام رو شستم و خشک کردم و اومدم بغلت کردم ,آخرش هم منتظر موندم تا خوابیدی و تونستم بشورم و بسته بندی و فریزشون کنم ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عصریه خیلی حوصله م سر رفته بود !

رفتیم بیرون که دیدم باد و طوفان شد و چند قطره هم بارون بارید ,کاور کالسکه ت رو کشیدم که دیدم اصلا خوشت نیومد و عصبانی شدی و شروع کردی به کنار زدن کاور بارونت ...

رفتیم شهروند برای خرید که به پیشنهاد خاله فری بهت سن ایچ هلو دادم و شما هم کلی خوشت اومد ,انقدر قشنگ با نی میخوردی که خنده مون گرفته بود ,البته دفعه اولت نبود که با نی چیزی میخوردی !!!

خلاصه که نصف یه دونه سن ایچ کوچولو رو خوردی ...

نوش جونت ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نمیدونم چرا تا از توی کالسکه چشمت به خاله فری میوفته انقدر غرغر میکنی !؟

البته میدونمااااااااااا ,آخه میدونی بغلت میکنه و میارتت بیرون !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرام
23 اردیبهشت 92 13:09
ای جونم آمیتیس هم با نی میخوره خیلی بانمکن