کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

موفقیت ...

1392/2/23 22:08
نویسنده : مامان زهرا
571 بازدید
اشتراک گذاری

خب خدا رو شکر ,انگار داریم موفق میشیم !

 

مرسی خاله سمیرا ...

همین الان روی پای من خوابیدی و داشتم توی دلم از خاله سمیرا تشکر میکردم که انگیزه ام رو برای گرسنه نگه داشتن تو قوی تر کرد ...

 

امروز صبح قبل از اینکه با خاله سمیرا صحبت کنم بهت یه دونه زرده تخم مرغ و چهار تا دونه بیسکوییت مادر داده بودم برای صبحونه و تصمیم گرفتم که بهت نهار ندم ...

خلاصه که بهت نهار ندادم و شما بعد از اینکه 2-1 بار توی خواب شیر خوردی 2-1 هم توی بیداری خوردی و این هم برای من موفقیت بزرگی بود ...

من هم به عنوان جایزه برای عصرونه بهت یه دونه نصفه موز و دو تا دونه خرمای پوست کنده دادم !

الان هم کلی غرغر کردی (فکر کنم از گرسنگی) و خوابیدی ,شیر هم نخوردی !

نگرانم ,میترسم غذا نخوردن بهت لطمه بزنه ...

البته بهت شام میدم !

قربون خوابیدنت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)