کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

بی تابی ...

1392/2/29 0:04
نویسنده : مامان زهرا
431 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دور سرت بگردم !

 

امروز نمیدونم چت بود گلم !؟

از صبح همش بداخلاقی کردی مامانی ...

انقدر جیغ کشیدی که من رو هم کلافه و عصبی کردی !!!

حتی عصر هم که رفتیم خرید و پیاده روی کلی توی کالسکه جیغ کشیدی ...

 

امروز داشتم ناخن هام رو سوهان میکشیدم که یهویی تو که کنارم نشسته بودی سرت رو گذاشتی روی زانوم ,نمیدونی چه احساسی بهم دست داد ,کلی سرت رو نوازش کردم و بوسیدمت ...

الان هم خوابیدی و من موندم و خونه ای که نامرتبه و حس و حال جمع و جور کردنش رو هم ندارم !

کلی هم کار برای پس فردا دارم که تولدمه و نهارش هم میخوام برای شما آش دندونی بپزم !!!

راستی از مسافرت تا حالا انگار خوشت اومده هاااااااا ,پیف ایستاده رو میگم ...

قربون قدت برم فکر کنم تمام ناآرومی هات به خاطر دندون چهارمه که تو راهه !

امیدوارم زودتر خلاص شی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان منتظر
29 اردیبهشت 92 12:13
نرگس
29 اردیبهشت 92 13:07
عزیزم ...........
راستی زهرا جون تولدت پیشاپیش مبارک



مرسی نازنینم!
مونا
29 اردیبهشت 92 16:27
زهرا این دندون بالایی ها خیلی اذیت میکنه. مال شنتیا دو تاش باهم در اومد و خیلی اذیت شد .



کیان هم خیلی اذیت میشه بچه م !!!