کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

خیابون بهار ...

1392/3/4 11:35
نویسنده : مامان زهرا
886 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله مریم (دوستمون) رفتیم خیابون بهار بگردیم ببینیم چه خبره !؟

خاله مریم واسه نی نی تو راهیش میخواست خرید کنه و منم دنبال لباس مناسب و احیانا تم دار بودم برای تولد شما که بعد از کلی بالا و پایین کردن مغازه ها چیز خاصی برای تولد شما نیافتیم جز یک ست کامل لباس که من خیلی خوشم اومد ولی ترجیح دادم با بابایی بریم برای خریدش !

نتیجه بهار گردیمون هم شد یک عروسک نخ کش که شما خوشت اومد و از توی کالسکه دولا شدی و برش داشتی و دیگه نگذاشتی سر جاش ,البته فقط همون موقع عاشقش شدی چون از دیروز تا حالا محلش نگذاشتی !

گزینه خوییه برای آویزوون کردن از دستگیره ماشین و سرگرم شدن شما توی صندلی ماشین ...

موش نخ کش که عاشق پره های چرخون روی شکمش شدی ...

اینم یه توپ که به محض وارد شدن به پاساژ چهلستون توی دست یک مرد دوره گرد بادکنک فروش دیدی و خوشت اومد ,منم خریدمش !

و یک ست لباس که عاشق رنگ سبزش شدم !

بعد از بهارگردی بابایی اومد دنبالمون و اومدیم خونه و زنگ زدیم برامون نهار آوردن و بعد از خوردن نهار و خوندن نماز و یک کم استراحت دوباره من و خاله مریم با عمه مریم و علیرضا و عمرانه رفتیم هایپراستار ...

اونجا هم چیزی که برای شما مناسب باشه نیافتیم ,فقط یک کم خریدای همیشگی و کلی پاستیل برای بابایی !

راستی پریشبا با بابایی رفتین برای خرید ویتامین آ+د از داروخانه که دیدم بابایی این مسواک رو برای شما خریده ...

یه چند مدلی مسواک داری اما اجازه نمیدی که حتی دستمون رو سمت دهانت ببریم !

اینم یه ست دیگه واسه تابستون گرم ,از هفت حوض خریدم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آرام
4 خرداد 92 18:39
مبارکه خاله جونی


مرسی خاله جونی ...
رالیا
5 خرداد 92 10:07
مبارکت باشه خاله جون

واااااااااای یاسی منم عصری با پسرا رفتم هایپر کاش همدیگرو میدیدیم تا من حسااااااااااااابی کیان جونم رو بچلونمش


واقعناااااااااا
كاش. ميدونستيم !
tahmin
5 خرداد 92 10:48
مبارکه خاله


مرسي خاله !
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 14:00
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون
گیلاسی
6 خرداد 92 12:18
مبارکت باشه خاله جون

رهرا جون راستی یه سوال لباسای کیان و چجوری میشوری


مرسی خاله ...


والا مریم جون میریزم توی ماشین ,اگر زیاد باشه فقط لباس های خودش رو با پودر ماشین dali یا roxy که مخصوص لباس های کودکه و اگر کم باشه و لازمش داشته باشم با لباس های خودمون و با پودر ariel ...

قبلنا که کم لباس کثیف میکرد با دست میشستم و با پودر دستی roxy ولی الا دستم درد میکنه و نمیتونم با دست بشورم !
گیلاسی
6 خرداد 92 15:02
واله من با سافتلن تو ماشین میشوئم ولی گند میزنه به لباساش دیگه کلافه شدم


گند ميزنه ؟

يعني چي !؟

والا من كه خيلي راضي ام ، لباساش نه رنگشون ميره نه رنگ قاطي ميكنن و نه شل ميشن ، تازه جديدا بيشتر لباساش هم ايرانين ...
آرام
7 خرداد 92 9:59
مریم لباساشو جدا از لباسای خودتون میریزی دیگه؟ اصولا نباید خراب شه! من با پودر بخصوصی نمیشورم ولی تو ماشین دستی -کهنه شور!- میشورم و راضیم ازش
کیان خان ببخشید:دی



خدا ببخشه خاله !

ما که نه مچ داریم و نه ماشین کهنه شور ولی خدا وکیلی لباس توی ماشین کهنه شور خیلی خوب میمونه ...