کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

روز پدر ,روز مرد !

1392/3/2 21:35
نویسنده : مامان زهرا
261 بازدید
اشتراک گذاری

قردا روز پدره و من دوباره داغ دلم تازه شده ...

یاد زحمتهایی که پدرم برای زندگیمون و شاد بودنمون میکشید داغونم می کنه ...

یادش به خیر ,همیشه یکی از بهترین دوستانمون بود و از قضا عاشق دختراش !

امروز با هم رفتیم بیرون و برای پدرم خیرات دادم ,مثل همه پنج شنبه ها ,روحش قرین رحمت باشه !

 

و اما بعد از پدرم باباییت شد مرد همه روزهام ,مردی که هم همسرم شد و هم جای پدرم رو پر کرد ...

این پست رو میگذارم تا از طرف خودم و شما از بابایی تشکر کنم !

همسر عزیزم ,حسین خوبم من و پسرمون قدردان تمام خوبیهای شما هستیم ...

دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان منتظر
3 خرداد 92 19:27
خدا پدرتون رو رحمت کنه و
سایه همسرتون همیشه بالای سرتون باشه


ممنونم ...