کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

به بهانه یـــــــــــــــــک سالگی ...

1392/4/11 12:10
نویسنده : مامان زهرا
623 بازدید
اشتراک گذاری

کیــــــــــانم ...

 

تا چند ساعت دیگه یک سالت تموم میشه و وارد سال دوم زندگیت میشی عزیزم !

 

 

همین نیم ساعت پیش نپیت رو عوض کردم و حمامت کردم و بعد از پوشوندن لباس هات روی پاهام خوابوندمت تا یه چرت کوچولو بزنی و بیدار شی و با هم نهار بخوریم ...

 

چقدر لذت میبرم از بودنت !

یادش به خیر ،پارسال یه همچین روزی یه همچین زمانی ،چه حالی داشتم !

 

کیــــــــــانم ...

تا چند ساعت دیگه یک سالت تموم میشه و وارد سال دوم زندگیت میشی عزیزم !

 

همین نیم ساعت پیش نپیت رو عوض کردم و حمامت کردم و بعد از پوشوندن لباس هات روی پاهام خوابوندمت تا یه چرت کوچولو بزنی و بیدار شی و با هم نهار بخوریم ...

چقدر لذت میبرم از بودنت !

یادش به خیر ،پارسال یه همچین روزی یه همچین زمانی ،چه حالی داشتم !

اصلا قرار نبود به دنیا بیای توی این تاریخ ،اما من انقدر بد حال بودم که مرگم رو جلوی چشمم میدیدم ...

وقتی فهمیدم داری پاهای کوچولوت رو توی دنیا میگذاری از خوشحالی سر از پا نمی شناختم !

 

چقدر زود یک سال شد نه !؟

انگار خواب بودم ،یه خواب شیرین ...

سیصد و شصت و پنج روز با هم خوابیدیم و بیدار شدیم ،با هم زندگی کردیم !

توی همه این روزهاااااااااااااااا تو تنها چیزی بودی که از صبح وقتی که چشمهام رو باز میکردم به فکرش بودم !

به فکر تو ...

تویی که دوست داشتنت بی انتهاست ،عشقی که نثار ما میکنی هم بی انتهاست ...

کیان عزیزم من رو به خاطر تمام بی تجربه گی هایم در بچه داری ببخش !

من رو ببخش به خاطر زمانهایی که بی تاب بودی و من نمی فهمیدمت ...

آخه عزیزکم تو اولین موجود دوست داشتنی سه کیلو و ششصد و بیست گرمی بودی که توی بغلم گذاشتند و گفتند این همون موجود کوچولوییه که منتظرش بودی !

و اما این روزها به لطف بودن تو دارم مادر ماهری میشم که با هر نوع نگاهت میفهمم چه درخواستی داری ...

کیان عزیزم متشکرم که به من فرصت مادر بودن دادی ...

به پدرت فرصت پدر بودن دادی ...

به ما اجازه دادی والدین تو باشیم ،والدین !!!

فرزندم ،تمام این یک سال باهم بودنمون رویاییست که تکرار نمیشود !

همچنان به ما زندگی ببخش رویای رویایی ما ...

باز هم تولدت مبارک !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمیرامامان آوا
12 تیر 92 9:04
تولدت مبارک عزیزخاله

چقدرررررررررررر زمان زود میگذره,یکسال رویای تکرار نشدنی,چه تشبیه قشنگی




مرسی نازنینم ،از این به بعد هر روزمون رویاست !
صدی
12 تیر 92 10:19
تولدت مبارک عزیزم

زهراجون از اینکه یکسال مادر بودن تجربه کردی به شما هم تبریک میگم

چقدر زیبا نوشتی حس قشنیگه

خدایا شکر خدا حفظش کنه


واقعا خدا رو شکر ،مرسی عزیزم !

آرام
12 تیر 92 23:06
تولدت مبارک کوچولوی خاله


مرسي خاله جوني ...
رومینا
17 تیر 92 15:36


کیان جون تولدت مبارک عزیزم.ببخشین اگه تبریکم یه کم دیرشد.


خواهش میکنم خاله این حرفا چیه !؟

ببوس رومینا نازی رو !