کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ماکارونی !!!

1392/5/15 20:44
نویسنده : مامان زهرا
506 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هر بار غذا خوردن شما منجر میشه به یک حمام و شستن روفرشی ...

نوش جونت عسلم ،تو که غذا میخوری انگار دنیا رو به من میدن !

امروز ماکارونی داشتیم و من دیدم بهترین فرصت برای عکاسیه !

غذا رو گذاشتم روی فرشی و دوربین رو که بداشتم (به فاصله سی ثانیه) دیدم سریع بشقاب رو برگردوندی روی روفرشی ...

اول تجزیه و تحلیل !

و بعد شروع به خوردن ،البته بهتره بگیم بازی کردن !

اینجا توجه ت به یک تبلیغ بازرگانی جلب شده !

باز هم تبلیغ ...

و خوردن ماست به شیوه جدیدی که بابایی یادت داده !!!

و بعد هم کیان مستقیم توی حمام و روفرشی توی ماشین لباسشویی و لباس های کیان هم توی سبد رخت چرک !

از حمام بعدش هم عکس انداختم اما عکس ها فعلا گم شده بعدا میگذارم !

بعدا نوشت :

عکس ها پیدا شدن ،هوراااااا

اینم شما که وقتی میری حمام یه عروسی درست و حساااااااااابی میگیری !

شیر کنار فرنگی رو باز میکنی و از فواره زدنش لذت میبری !

من هی میبندمش و شمام هی بازش میکنی !

اینجا داری سعی میکنی آب بخوری ،اون شی توی دستت هم درپوش کفشور حمامه !!!

یک فروند کیان از حمام درآمده مشغول دید زدن جیشی !!!

قربون این قیافه تر و تمیزت !

یه خورده بازی ...

و بعد هم یه شیر حسابی توی خواب و یه خواب حساااااااااابی !

آسوده بخواب همه هستی من !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هستی
29 مرداد 92 19:12
نوش جونت خاله که اینقدر تمییز و قشنگ چیز میخوری
گوشت بشه به تنت
مامان زهرا مهرون شما هم خسته نباشی


تمیز و قشنگ !؟

خواهش میکنم گلم درمونده نباشی ...
رالیا
29 مرداد 92 19:24
نوش جونت خوشگل خاله
مونا
29 مرداد 92 21:07
جیگرتو من بخورم با این غذا خوردنت خاله.خوبه حالا از رو روفرشی اونور تر نمیره زهرا.اگه راه بیوفته غذا رو با خودش بکشونه چی؟
اصلا اینجوری همه غذا رو میخوره؟



والا مونا جون همیشه اینطوری نمیخوره ،بیشتر وقتایی که ماکارونی داریم تمایل داره خودش بخوره ، جالبه که اونقدری که باید بخوره رو میخوره !