کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین فرمان بردن !

1392/6/25 22:42
نویسنده : مامان زهرا
452 بازدید
اشتراک گذاری

وای چقدر دوست داشتم بزرگ شی ،هی من بگم :کیــــــــــــــــان کنترل رو بده !کیان اینو بده !اونو بده !

 

اصلا کلا ما خانوادتا عاشق دستور دادنیم !

حالا اینا که شوخیه ولی این چند وقته هی باهات تمرین میکردم که کیان اینو بده !اونو بده !و تو هم هاج و واج نگاهم میکردی ...

امروز موقع بازی نخ نهنگ وانت رو کشیدم و گذاشتمش روی سرامیک ،اونم روی سرامیک رفت و خورد تو دیوار و دور خودش چرخید و تو هم کلی خوشت اومد و ذوق کردی و مثل همیشه منتظر بودی تا من برش دارم و دوباره همون کار رو انجام بدم ...

منم بی خیال همینطوری نگاهت کردم و گفتم :کیان بده ش !

اولش مثل همیشه هاج و واج نگاهم کردی و بعد هم طبق معمول این روزا اومدی و دستم رو کشیدی تا بیام و برات بیارمش ،منم از جام بلند نشدم و گفتم :خودت بیارش مامانی !

یه نگاه دور و برت کردی و رفتی آوردیش ،به همین سادگی ...

چند بار این جریان تکرار شد و بعدش هم هر کدوم از اسباب بازیهات رو میگفتم :بده !میدادی ...

خیلی خوشحال شدم !

از پریروزا که باباییت منو صدا کرد و گفت :مامانش بیا کیانو بگیر !

تو هم به من میگی :ماماییش ...

عسل مامان !

قربون بازی کردنت ...

خیلی این اسباب بازیت رو دوست داری ،همش میخوای که بغلت کنم و وقتی هم که بغلت میکنم اشاره میکنی به این اسباب بازیه و میگی :بده ش بده ش ...

تا حالا یه چند باری آوردمش و روشنش کردم که باهاش بازی کنی ،اما طاقت نمیاری و میزنی درب و داغونش میکنی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sunny
26 شهریور 92 11:21
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار فرزند دلبندتون نهایت لذت رو ببرید.
ماشالا به کیان جان
چقدر قیافه اش مردونه شده موهاش رو کوتاه کردین! آدم فکر میکنه یکی دو سال بزرگ شده!!



سلام
مرسي ما خوبيم !

شما هم ان شاالله خوب باشين !

خودمم احساس ميكنم قيافه ش بزرگتر شده ،اما دوست ندارم !
صدی
26 شهریور 92 13:20
ولدت امام رضا به شما خانواده گرامی تون تبریک میگم


مرسي عزيزم !
عيد شما هم مبارك !
رومینا
29 شهریور 92 20:42
زهرا جون با این قسمت خیلی حال کردم.منم وقتی به رومینا میگم فلان چیز رو بیار و میاره خیلی خوشحال میشم. آخه من خیلی تنبلم البته دور از جون شما.
راستی چرا دیگه به ما سر نمیزنین.
کیان رو ببوس.



والا دور از جون شما منم همچين زرنگ نيستم عزيزم !

ميام و ميخونم و گاها هم كامنت ميذارم واستون كه ؟؟؟

اخه دير به دير اپ ميكني !

چشم از اين به بعد زود به زود سر ميزنم بهتون ...

شما هم ببوسين رومينا نازي رو !