کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

تنقلات !

1392/9/6 22:23
نویسنده : مامان زهرا
393 بازدید
اشتراک گذاری

برعکس باباییت من اصلا اهل تنقلات و اینجور حرفا نیستم ،اونم از نوع چیپس و پفکیش !!!

اما نمیدونم چرا امشب هوس چیپس و پفک کردم ...

رفتم یه بسته چیپس و یه بسته پفک رو خالی کردم توی یه لگن و زیرانداز انداختم و گذاشتم روش !

شما هم که تا حالا اصلا نخورده بودی و ندیده بودی کلی جذب شدی !

منم با خودم گفتم :حالا یکی دو تا دونه که اشکال نداره !!!

سر آخر هم دیدم همش یه دونه چیپس و دو تا پفک خوردی ...

کاملا بدون شرح ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رالیا
11 آذر 92 10:52
نوش جونت خوشگل من که قیافت دوباره داره بر می گرده زهراجونم تو رو خدا دیگه موهای پسر خوشگلمون رو کوتاه نکن
مامان زهرا
پاسخ
اين بار هم با رضايت من نبود به خدا ،ولي چشم ! خودمم خيلي بدم اومد !
آرام
11 آذر 92 16:23
من چیپس بهش دادم ولی پفک رو فعلا نمیدم ... حس میکنم همش رنگه !
مامان زهرا
پاسخ
منم خيلي مخالفم ،حتي خودم هم نميخورم !!! ولي خوب كيان هم انگاري خيلييييي خوشش نيومد !
بهار مامان رومینا
11 آذر 92 20:11
میگن پفک برای زیر 2 سال اصلا خوب نیست. ولی یکی 2 تا اشکال نداره.من خودم برای رومینا نمیخرم ولی اگه جایی دید میزارم چندتا بخوره. ولی خاله جون نوش جونت عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
والا بچه ها كه هيچي منه ادم بزرگم ميخورم معده م قاطي ميكنه ! البته ديرهضم هم هست و به خاطر رنگش براي بچه ها سمه !!!
عسل
12 آذر 92 9:10
گودویییییی، لباشو ببین . پسرجون لباساتو بپوش خاله سرما میخوری خدایی نکرده.... تو این سن لباس پوشوندن تن بچه ها خیلی سخت میشه....
مامان زهرا
پاسخ
نميپوشه خاله ! البته بيشتر اوقات حريفش ميشم هاااااا ،ولي خوب بيشتر ترجيح ميده نپوشه !