کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

تشویق !

1392/9/9 23:04
نویسنده : مامان زهرا
410 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر که من از عکس العمل های شما خوشحال میشم عمرا هیچ کاشفی از کشفیاتش بشه !!!

هر کار جدیدی که میکنی از سمت من و باباییت کلی تشویق میشی ...

امشب داشتی با حلقه هوشت بازی میکردی و منم کلی بی حال بودم بابت سر دردی که از دو ساعت نشستن توی مطب دکترت بهم دست داد و صد البته ترافیک لعنتی تهران !

حلقه ها رو توی مخروط مینداختی و مثل همیشه منتظر تشویق من بودی که دیدی تشویقت نمیکنم خودت شروع کردی به دست زدن و تشویق کردن خودت !

منم حلقه ها رو خالی کردم و دوباره که تکرار کردی ازت عکس انداختم !

یه لیوان گل گاو زبون خوردم ،امیدوارم سر دردم خوب بشه و بتونم راحت بخوابم !

اینجا داشتی میگفتی آ (آفرین) ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سونيا
11 آذر 92 9:26
اي جونم كه واسه خودت دست ميزني فسقلي
مامان زهرا
پاسخ
بعله خاله ،ما اينيم ! خودمون خودمون رو تشويق ميكنيم !