کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

چک آپ ،قد ،نگرانی ...

1392/9/9 22:56
نویسنده : مامان زهرا
463 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای چک آپ رفتیم مطب دکترت ...

وای که چقدر مطب شلوغ بود ،کلافه شدیم !

دکترت گفت که اون وزنی رو که از دست داده بودی خیلی خوب تونستی جبران کنی ،اما همش نیم سانت قد کشیده بودی و این برای من کمی نگران کننده بود که ایشون گفتن قد کاملا ارثیه و فقط میشه با محرک ها کمی میزان افزایشش رو بیشتر کرد !

و صد البته ایشون فرمودن شما همین الان هم قدت اندازه یه بچه دو ساله است !

و یکی از بزرگترین مشکلات این روزهای ما ،نپوشیدن لباس !!!

آخه چرا !؟

البته یه چند روزیه هوا گرم شده ...

لباس نمیپوشی و من رو کلافه میکنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار مامان رومینا
11 آذر 92 20:14
زهرا جون منم به مشکل شما گرفتار شدم ،رومینا 2 هفته هست که مریضه و وزن کم کرده ،دعا کن زود خوب بشه. ولی به نظر من کیان جزء بچه های درشت اندام و قد بلنده عزیزم ،نگران نباش.
مامان زهرا
پاسخ
مرسي بهار جونم ! من توي اين مدت به كيان شيريني زياد دادم ،كيان كلا شيريني تر دوست داره و همين باعث جبران وزنش شد !!!