کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

ماساژ ...

1392/9/17 23:24
نویسنده : مامان زهرا
554 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا هر وقت میریم خونه مامان جون اینا شما سریع میری دستگاه ماساژورشون رو برمیداری و حالیمون میکنی که ماساژت بدیم ...

مامان جون هم که با حوصله و نوه دوست ،کلی ماساژت میده و قربون صدقه ت میره !

البته امشب زدی بنده خدا رو ناکار کردی !!!

داشتی با شارژر موبایل آقاجون بازی میکردی و همینجوری میچرخوندیش که یهویی خورد توی صورت مامان جون دقیقا زیر چشمش ،خیلی دردش اومد بنده خدا ،زیر چشمشم ورم کرد و کبود شد اما نگذاشت دعوات کنم ...

مراقب باش پسرم !

راستی دیشب مریم جون اینا خونه مون بودن و شما خیلی دوست داشتی با معین بازی کنی ،اما چون اون فقط میخواست با اسباب بازی هات بازی کنه بدون تو ،تو هم اسباب بازی هات رو بهش نمیدادی ...

کلی بهت خندیدیم ...

خیلی حال میکنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عسل
20 آذر 92 12:20
اااای جوووونم قربونه اون ماژیک دست گرفتنت بشم من …
مامان زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله
مامان پانیسا
20 آذر 92 23:52
عکس منم بکش خاله جون
مامان زهرا
پاسخ
اخه خاله من كه نديدمت !!! چه جوري بكشم !؟
آرام
24 آذر 92 9:47
عزیزم با اون ماژیک دست گرفتنت نقاشی بکش هنرمند بشو خاله جون
مامان زهرا
پاسخ
اميدوارم خاله ،دوست دارم مثل خودم نقاش بشه ! راستي ارام جون شما اون پاستل ها رو دادي دست اميتيس !؟ من گير اوردم اما هنوز دستش ندادم ،خواستم ببينم تجربه خاصي نداري !؟
مونا
24 آذر 92 13:54
پیکاسو من.گل پسر خاله كامنت هاي وبلاگت رو چك كن ! باز هم سوالي بود در خدمتم !
فرناز
25 آذر 92 10:11
جووووونم گل پسری خوش اخلاق تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ،چه زيبا گفتي
هستی
27 آذر 92 13:40
چ لباس خوشگلی داری وروجک شیرین آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بچمون خسته شده از شیطونی قبون پسرک اینقدر ناز خوابیده
مامان زهرا
پاسخ
چشمات قشنگ ميبينه خاله !!! اره والا خسته بود بچه م و مامان جونش كلي حال داد بهش !