کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین لقمه !

1392/9/21 12:03
نویسنده : مامان زهرا
413 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب حدودا ساعت ۱۰ از خونه مامان جون اینا اومدیم و نگاه به ساعت که کردم دیدم دیروقته برای غذا پختن و برای شما و بابایی سیب زمینی و تخم مرغ پختم ...

غذا رو که داشتم لقمه مبکردم و بهت میدادم حواسم به حرف زدن با خاله مریم که برای کاری اومده بود که زود بره پرت شد که یهویی دیدم خودت نون رو برداشتی و یه تیکه کوچیک کندی و یه تیکه سیب زمینی هم روش گذاشتی و سعی کردی لقمه ش کنی و گذاشتی توی دهانت ...

الهی قربونت برم آخه کی تو این سن این کارا رو میکنه !؟

خیلی ماهی به خدا ...

دیشب خونه مامان جون اینا انقدر قشنگ انار میخوردی که مامان جون و عمه مریم کلی کیف کردن و قربون صدقه ت رفتن ...

قربون اون پاهای کوچولوت که در هر صورتی باید روی هم باشن !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پانیسا
26 آذر 92 12:45
چه باحال ،زهرا کلی ذوق کردم قربونت بشم جیگر خاله دلمو برده میشه یک لقمه هم به من بدی منم میخوام کیان خوشگل
مامان زهرا
پاسخ
خاله جوني كاش اينجا بودي تا براي شما هم لقمه ميگرفتم !
مونا
26 آذر 92 14:25
زهرا پاشو ،پاشو زود یه اسفند واسه پسرم دود کن. زهرا جون بعضی بچه ها زودتر عاقل میشن یعنی زودتر از بچه های دیگه از لحاظ عقلی بزرگ میشن .واسه شما که تو فکر بچه دومی این خیلی خوبه چون با سن کم از بچه بعدی هم مراقبت میکنن
مامان زهرا
پاسخ
مرسي مونا جونم ! والا هر روز بساط اسفند و صدقه و ... ما به راهه ! شايد قشنگ باشه واسه اطرافيان اما من دوست ندارم ،دلم ميخواد كيان تا ميتونه بچه باشه و بچه گي كنه !!! خودمم همينجوري بودم ،هميشه هم به نظر بزرگتر و عاقلتر از بقيه به نظر ميرسيدم و هميشه هم ديگران انتظارات بيش از حد ازم داشتن ! خيلي دلم ميخواست كيان مثل خودم نميشد ،اينجوري متاسفانه ادم از نظر روحي زود پير ميشه !
عسل
27 آذر 92 9:09
اااای جوووونم. ببینین ترو خدا چطوری داره با دندونایِ جلوییش انار میخوره.... ای پسرِ بی دندونه ناااازِ مامانی... خیلی دوست دارم خاله جونی...
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله عسل جونم ! خوب چه كار كنم خاله دندوناي كرسيم هنوز كامل نيست
هستی
27 آذر 92 13:34
زهرا جان من اینو بدون اغراق میگم کیان عشق خاله ی دونه هست
مامان زهرا
پاسخ
شما خيلي لطف داري عزيزم ،واقعا با اين همه محبت شرمنده مون ميكني هميشه !
فرناز
28 آذر 92 23:39
وای علی هم دقیقا همین مدل میشینه