کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

زمستون دلچسب ...

1392/9/23 12:27
نویسنده : مامان زهرا
388 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از سرمای هوا لذت میبرم !

شما رو هی میپوشونم و هی با هم میریم بیرون ...

دیروز به اتفاق عمو سیداینا و عمو محمدحسین و شیما جون نهار رفتیم لشگرک (لمکده با اون غذاهای عالیش) و بعد هم رفتیم برف بازی که شیما جون چای و نسکافه و کیک آورده بود که توی سرما کلی چسبید و بعد هم شام رفتیم خونه عمو سیداینا ...

کلی گوله برف زدم بهشون خیلی حال داد !

توی رستوران هم یه دونه آدم برفی ساخته بودن که بابایی شما رو گذاشت کنارش تا باهاش عکس بگیری !

خیلی ازش خوشت اومده بود و همش میخواستی لمسش کنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پانیسا
26 آذر 92 12:47
ایشالا همیشه گردش و همیشه زندگی براتون دلچسب باشه عزیزم خواهر خوبم چه جالب بود اون آدم برفیه
مامان زهرا
پاسخ
ولي من اصلا از ادم برفيه خوشم نيومد ،بداموزي داشت واسه بچه ها !!! ببين مملكت ما چقدر دود و دمي شده كه ادم برفي هاشم قليون ميكشن ،متاسفم !
مونا
26 آذر 92 14:27
من احتمالا یه بار این لمکده رو برم زهرا اینقدر تعریفش رو کردی . ولی فعلا که تو رژیمم نمیدونم چرا نمیتونم به وزن قبل زایمانم برگردم
مامان زهرا
پاسخ
فكر نميكنم از رفتنش پشيمون بشي !!! البته اميدوارم ،چون تو ايران تا مياي به كيفيت يه چيزي مطمعن بشي گند ميزنن توش !!! فعلا كه همه گوشتاش گوسفندي و برنجش ايراني و سالادش تازه و نونش داغه ،تا بعد ... منم خيلي دلم ميخواد اين ٧ كيلو اضافه رو (نسبت به قبل از زايمان) كم كنم ،اما نميدونم چرا اراده م ضعيف شده ،تازه ورزشم ميكنم ،يه وقتايي از ديدن شكم خودم بدم مياد !!! خوش به حالت كه تو رژيمي ...
هستی
27 آذر 92 13:32
همیشه ب گردش باشی عشق خاله من کشته مرده ی این تیپت هستم خاله فدای پاهای جوجولوت وای زهرا جان دهنمون آب افتاد خواهر
فرناز
28 آذر 92 23:42
کیان جون
مامان زهرا
پاسخ
جونم خاله جون !؟
بهار مامان رومینا
29 آذر 92 9:24
آخی چقدر قیافت مردونه شده عزیزم. خوش به حالت خاله جون.ما همش 2 ساعت تا تهران فاصله داریم.ولی هنوز از برف خبری نیست. فقط سوز و سرما
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ان شاالله كه شهر شما هم برف مياد ،كاشان بودين بهار جون !؟
بهار مامان رومینا
29 آذر 92 16:12
آره عزیزم.اردیبهشت ماه فصل گلابگیری تشریف بیارین.
مامان زهرا
پاسخ
مرسي گلم ،لطف داري عزيزم ،البته من تا حالا قسمتم نشده كاشان بيام اونم گلابگيرون !