کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

خواب سنگین ...

1392/9/23 22:27
نویسنده : مامان زهرا
437 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ...

امروز از صبح کلی با هم بازی کردیم و چرت بعد از صبحونه ت رو هم نزدی ...

نهار میگو سوخاری و سیب زمینی و گل کلم سرخ کرده داشتیم که با سالاد کاهو کلی خوردی ،آخه خیلی دوست داری ،نوش جونت !

بعد از نهار دیدم غر میزنی ،پمپرزت هم پر بود ،با خودم گفتم تا من ظرفای نهار رو بشورم اینم احتمالا پی پیش رو میکنه و میشورمش و میخوابونمش ...

متکات رو گذاشتم زمین کنار اسباب بازی هات و بهت گفتم :مامان جان بخواب اینجا تا من کارامو بکنم و بیام !

شما هم دراز کشیدی و هر بار که برمیگشتم نگاهت میکردم چون دوربینم ضعیفه فکر میکردم داری تلویزیون میبینی ،کارم که تموم شد اومدم دیدم نخیر خوابی !!!

پی پی هم نکرده بودی ،همونطور توی خواب پمپرزت رو عوض کردم و تو انقدر خسته بودی و خوابت سنگین بود که تکون هم نخوردی و سه ساعت خوابیدی ،بعد از سه ساعت هم با کلی سر و صدا بیدارت کردم !

چند وقته دوباره شبا خوب نمیخوابی ،همش غر میزنی ،فکر کنم بازم دندون تو راهه ...

عروسکم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پانیسا
26 آذر 92 12:50
آخی خسته بوده خوب بخوابی پسر ناناز
مونا
26 آذر 92 14:28
زهرا دیگه پسری خودش میخوابه؟یا هنوزم رو پا میخوابه؟ جیگرم سرما نخوره با بادی
مامان زهرا
پاسخ
نه بابا ،رو پا ميخوابه ! البته جنبه شم داره خودش بخوابه هااااا ،ولي خوب چون يه وقتايي ميخوام بخوابونمش فعلا رو پاست ! باورت نميشه مونا جون يه وقتايي زانوهام از درد سر ميشه يا پاهام خواب ميرن !!! روي پا خيلي الگوي بديه ،ولي خوب بچه هايي هم كه بخوان خودشون بخوابن بايد خيلي خسته بشن و خوابشون بياد كه در نتيجه كمتر ميخوابن !
رالیا
27 آذر 92 0:33
ای جانم با اون خوابیدنت خوشگل من فقط خدای ناکرده سرما نخوره با این لباسا زهرا جون منم یه عکس از عرشیا دارم که ساعت 12 شب به محض خروج مهمانهای عزیز از درب و بستن در پشت سرشون یهووووووو دیدم عرشیا وسط هال ولو شد اینقدددددددر خسته بود که آنی خوابش برد و من این لحظه رو براش ثبت کردم ولی فقط همون یه بار بود دیگه از این شانسا نداشتم
مامان زهرا
پاسخ
در مورد كيان يه چند باري پيش اومده خاله ش ،حالا اون روزا افتاب از كدوم طرف دراومده بوده رو نميدونم ! اي جانم پس عرشيا خان هم از اين كارا كردن !!! راستي الان عرشيا چه طوري ميخوابه !؟ هنوز روي پا ؟؟؟
رالیا
27 آذر 92 9:21
اواااااااا نه خاله جون دیگه پسملمون برای خودش مردی شده دراز میکشه تو جاش فقط من باید کمر ایشون رو ماساژ بدم و بسته به میزان خستگی ایشون این تایم ماساژ از 5 دقیقه تا یکساعت متغییر هست بعد که خواب ناز به سراغشون بیاد دیگه خدارو شکر می خوابند تااااااااااااااااااااااا ساعت 10-11 صبح
مامان زهرا
پاسخ
خوب بازم خدا رو شكر ،روي پا سخته !!! ماساژ رو نيستم ،يعني دوست ندارم ،حوصله شم ندارم !
آرام
27 آذر 92 13:29
عزیزمممممم امیتیس تا حالا خودش نخوابیده شده که اندکی تکونش بدم خوابش ببره هاااا ولی اینکه خودش بخوابه نه!
مامان زهرا
پاسخ
اتفاق ميوفته ان شاالله مامانش ،اين چند باري هم كه كيان اينطوري خوابيده يا خيلي خوابالو بوده يا داروي سرماخوردگي و استامينوفن خورده بوده ! من خيلي دلم ميخواد عادتش بدم خودش بخوابه اما ميترسم ساعت خوابش كم بشه و خودم هم اذيت بشم !!!
هستی
27 آذر 92 13:29
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی الهی خاله بگرده با این لباس خوابت و پستونکت چ تمام وسایلشم دورشن, محافظ گل پسری هستن قربون اون ژست خوابت با اون پاهای روهم انداختت
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه مهربون خاله عزيزم
فرناز
3 دی 92 7:29
عاشق اون فرغونشم ...جون میده ببری شمال ماسه بازی
مامان زهرا
پاسخ
فرناز جون همه جا هست ،قيمتي هم نداره و البته جنسش هم خوبه ،كار زرين تويزه !!! قابل شما رو نداره ،البته قابل علي گلي رو