کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

لگو ...

1392/9/24 16:28
نویسنده : مامان زهرا
646 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتیه عاشق لگوهات شدی ،صبح تا شب باید ولو باشن وسط هال ،نباشن میری سطلشون رو میاری و از من میخوای که درش رو باز کنم و همه رو میریزی وسط هال و با خیال راحت با چیزای دیگه بازی میکنی ...

ولی یه وقتایی هم میشینی و حدودا ده دقیقه مشغولشون میشی و روی هم میچینیشون !

شبها هم موقع خواب با هم جمعشون میکنیم و میریزیمشون توی سطلشون و میرن توی اتاقت اما خاله الهام میگه مقطعیه و از چند وقت دیگه حساااااابی حرف گوش نکن میشی ،خدا نکنه !

منم خیلی لگو بازی رو دوست دارم و خیلی وقتا باهات هم بازی میشم ،اما هر چی من بسازم خرابش میکنی ...

اومدم غافلگیرت کردم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پانیسا
26 آذر 92 12:52
عزیخم این عکس آخریه چه قشنگ شده
مامان زهرا
پاسخ
چشمات قشنگ ميبينه خاله جوني
رالیا
27 آذر 92 0:28
قوربون اون نگاهت خاله جونخاله زهرای عزیز ما هم بساطی داریم با این سطل لگوها هروقت نیاز باشه که جمع بشه (چون دائم الولووووو هستند) باید وعده بستنی حاجی بابا رو به آقا بدیم تا همه چیز مرتب و منظم بره سر جای خودش
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه خاله جوني ... عيب نداره خوب حالا ،فعلا كه گل پسرمون هنوز كوچولو مامانش ! ان شاالله ياد ميگيره !!!
هستی
27 آذر 92 13:26
وای قبون پسمل شیرین بچمون باید وسایلش دورش باشه زهرا جان اینجوری خیالش راحت تره
مامان زهرا
پاسخ
چميدونم والا ،فعلا كه اقا هي ميريزن و ما جمع ميكنيم
آرام
27 آذر 92 13:30
وااای تو هم که زندگیت بدتر از من رو هواسسسس
مامان زهرا
پاسخ
اره ارام جون ،ولي خيلي هم مهم نيست ،بيشتر مهمه كه اين كوچولوهامون شاد باشن و با اين خونه بهم ريختنا خلاقيت هاشون شكوفا بشه !!!
بهار مامان رومینا
29 آذر 92 9:28
توی نت می خوندم که تا 2 سالگی بچه ها خیلی مفهوم مرتب بودن و دعوا رو متوجه نمیشن. ولی خوب ما باید سعی خودمون رو در یاد دادن بکنیم.من مطمعنم این آقا کیان بزرگم که بشه به حرفت گوش میده زهرا جون.
مامان زهرا
پاسخ
والا الانم خوب گوش ميده بهار جون و من حس ميكنم قشنگ معني بكن نكن و اين چيزا رو ميفهمه !!! راستش رو بخواي من خيلي دوست دارم حرف گوش كن بشه ،البته نه از نوع بي اراده ش !
فرناز
3 دی 92 7:26
عسلک و ببین