کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

دندون پانزدهم ...

1392/9/25 18:36
نویسنده : مامان زهرا
309 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوبه آدم وقته انگشتش رو توی دهان بچه ش میکنه و تیزی یه دندون دیگه رو حس میکنه !

امروز وقت دندون پزشکی داشتم برای قالبگیری سه تا دندون برای روکش ،تازه سه تا هم اینور دهانم دارم !

صبح تا ظهر عمه مریم مهربونت اومد پیشت موند و من رفتم دندون پزشکی ...

ظهر که اومدم حس کردم یه دندون دیگه درآوردی ،که دیدم بعله سومین دندون نیش بالا سمت چپ هم تشریف فرما شدن !

اینم دندون پانزدهم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پانیسا
26 آذر 92 12:52
مبارکت باشه عزیزم مسواک بزن پسر خوب دندونات دیگه داره کامل میشه عسل خاله
مامان زهرا
پاسخ
صدي جون شما مسواك كيزني واسه پاني ؟؟؟ كيان كه اصلا نميذاره ،نه با مسواك انگشتي و نه با مسواك هاي خودش ! ديروز دكتر دندون پزشك خودمم گفت خيلي مهمه كه از الان مسواك بزنن و بتونن دندوناي شيريشون رو براي مدت زيادي نگه دارن !
مامان پانیسا
27 آذر 92 1:54
زهراجون من با بدبختی ولی خیلی دندون نداره شما که تهرانی یک جور هست عین پارچه بگرد ببین اون شاید بهتر باشه تو سیسمونی فروشی ها عین مسواک انگشتی اما پارچه ای مخصوص !!!
هستی
27 آذر 92 13:24
خاله قربون مرواریدات بره گل پسری مبارکم باشه
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه عزيزم
آرام
27 آذر 92 13:44
وووی امیتیس هم امروز دیدم 3 تا دندونش با هم تشریف اورده بیرون ... البته فقط نوکش هاااا ... نمیدونم این نیش چرا انقدر یواش میاد بیرون!
مامان زهرا
پاسخ
خيلي اذيت ميكنه ارام جون ! كيان انقدر شبا از خواب ميپريد يا ناله ميكرد توي خواب كه چند شبه بهش استامينوفن ميدم زمان خواب ! الهي ،مبارك باشه دندوناي ناز دخملي !
آرام
27 آذر 92 13:45
من مسواک رو میدم به خودش کلی باهاش بازی میکنه و مسواک میزنه و بعدم پرت میکنه یه جایی!
مامان زهرا
پاسخ
منم ميدم ارام جون اما الان كه اصلا دستشم نميگيره ،اون اوايل هم يكي دو روز فقط واسش جذابيت داشت !!! چه كنيم !؟
هستی
30 آذر 92 22:58
یلدات مبارک عشق خاله
مامان زهرا
پاسخ
يلداي شما هم مبارك ،خاله گلم