کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

یلـــــــــــدای ۱۳۹۲ ...

1392/10/1 10:34
نویسنده : مامان زهرا
514 بازدید
اشتراک گذاری

یادش به خیر ،بیشتر شبای یلدا (اون موقع ها که بچه بودیم و مامان و بابا هم بودن) یا میرفتیم خونه خاله مهین یا خونه دایی بهمن ،خیلی خوش میگذشت ...

بعدشم که هر سال غریبانه خواهر و برادری دور هم جمع میشدیم ،ای روزگار ...

از سالی که من و بابایی ازدواج کردیم هم تقریبا همه شب یلداها رو خونه خودمون بودیم !

سال اول عروسیمون که خانواده من به رسم خودمون برام شب چله ای آوردن و فکر کنم یک سال هم خونه مامان جون اینا بودیم ...

پارسال هم که خونه خاله پری قم بودیم و شب یلدایی در کار نبود !!!

اما امسال ...

پریشب که جمعه شب باشه من و شما و بابایی رفتیم بیرون و من از مرکز خرید گلستان شهرک غرب یه دونه کت خیلی خوشگل nina matilda واسه دخمل عمه لیلا خریدم که دیشب خورد تو حالم و فهمیدیم که نی نیش پسمله ،خوش به حال تو ...

آخر شب هم واسه خواب بابایی من و شما رو برد خونه خاله الهام چون دیروز خاله الی آش پشت پای عمو حسین (شوهرش) رو پخت که رفته کربلا ،عصر هم از اونجا اومدیم خونه مامان جون اینا و مامان جون هم کلی تو زحمت افتاده بودن ...

ما بودیم و عمه مریم اینا و عمه لیلا اینا ،فقــــــــــط ...

بعد از شام هم من یک میز یلدایی با امکانات موجود چیدم برای گرفتن عکس یلدایی ،هم شما و هم عمه لیلا با نی نی تو دلش ...

اینم شما و میز یلدا ...

البته نذاشتی یه عکس درست و درمون بگیریم که ...

قربون همه شیطنت هات ...

اینجا هم بقیه داشتن عکس می انداختن و شما روی گردن بابایی نشسته بودی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پانیسا
2 دی 92 23:41
کیان جون پسر خوشگل خاله صدی نمی دونم یادم نمیاد بهت تبریک گفتم یا نه اما شب یلدات مبارک زمستون خوبی داشته باشی کنار خانواده عزیزت
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله جوني ... شما و پانيسا گلي و باباييش هم زمستون خوبي داشته باشين
فرناز
3 دی 92 7:24
عزیزمممممم .... مامانش این پسر که عین آقاها نشسته چرا میگی عه ؟؟؟؟؟؟؟ یلدات مبارک .... زمستون خوبی داشته باشی پسملی
مامان زهرا
پاسخ
والا صد تا عكس انداختيم تا يه چندتاييش خوب دراومد ،تا همينا هم دقت كني تارن ... يلداي شما هم مبارك
سمیرا مامان آوا
3 دی 92 9:43
یلدات مبارک عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله جوني ... يلداي شما و اوا نازي هم مبارك
رالیا
3 دی 92 12:58
قوربون اون خنده های شیرینت خاله جون
مامان زهرا
پاسخ
خدا نكنه راليا جونم ،ما به قربون مهر و محبت و لطف شما
بهار مامان رومینا
3 دی 92 16:22
خاله جون خیلی ناز نشستی.یلدات مبارک عزیزم.
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ،چشماتون ناز ميبينه يلداي شما هم مبارك
آرام
3 دی 92 23:13
یلدات مبارک نفهمیدم چرا خوش بحالش شد ؟؟؟
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله ! اگر كيان رو ميگي كه به خاطر ماساژ ...
مامان متین جون
10 دی 92 19:37
سلام ایشالا خدا پسملی شیطون رو واستون نگه داره پیشش ماهم بیا دوس داشتی تبادل لینک کنیم و باهم دوست شیم عشیشم منتظرخبرت هستم