کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کلید و پریز برق ...

1392/10/2 15:34
نویسنده : مامان زهرا
467 بازدید
اشتراک گذاری

از تمام شیطنت های شما که بگذریم این علاقه شما به کلید و پریز برق جدیدا خیلی ذهن من رو اذیت میکنه !

دوباره ماساژ مامان جونی و بعد هم بازی با دو شاخه و پریز برق !!!

نکن دیگه عزیزم ،درسته ما مواظبتیم اما ...

اینم عکسهای دیشب که از خونه خاله مریم که نهار خودمون رو انداخته بودیم اونجا رفتیم خونه مامان جون اینا ...

 

ای بابا !!!

آخیش ،بعد از اینهمه شیطنت ماساژ میچسبه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز
3 دی 92 7:18
جونمممممم ببین چه حالی میکنه
مامان زهرا
پاسخ
بعله ... ايشون حال ميكنن ما هم دست و پامون ميلرزه !!! اخه بازي ،با كليد پريزم بازي !؟
رالیا
3 دی 92 12:56
واااااااااای زهرا جون خیلی کار خطرناکیه برای همه کلید پریزهاتون درپوش بزار من هنوزم این درپوشها رو برنداشتم حتی برای خونه مادر و مادرشوهرم هم خریدم از بس که این بچه ها کنجکاو هستند
مامان زهرا
پاسخ
والا تو فكر درپوش هستم راليا جونم ،اما همش يادم ميره
بهار مامان رومینا
3 دی 92 16:25
زهرا جون ما که از دست رومینا لامپ لوستر رو باز کردیم.از بس که خاموش و روشن میکرد. این لباسش خیلی خوشگله ،منم دلم میخواست بگیرم ولی حیف که پسرونست. عزیزمی... خاله
مامان زهرا
پاسخ
والا خونه خودمون از اين كارا نميكنه بهار جون ،يعني من رو نميدم ،اما خونه مامان جونش اينا كه ميره هر كاري دوست داره انجام ميده ،مامان جونش هم همراهيش ميكنه همراه با قربون صدقه و تشويق !!! ميخريدي بابا ،بازم خوبه لباساي پسرونه رو ميشه تن دخترا كرد ،ما چي بگيم كن دلمون ضعف ميره واسه پيرهن هاي خوشگل دخملاي شما !!!
فرناز
3 دی 92 16:28
منظورم زیر ماساژور بود خالهههههه
باران
3 دی 92 22:14
سلام.چه وبلاگ زیبایی دارین...من باافتخارلینکتون کردم