کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

هنوز عید دیدنی !!!

1393/1/27 23:54
نویسنده : مامان زهرا
601 بازدید
اشتراک گذاری

هنوزم میریم عید دیدنی !

دایی حمیداینا هر سال عید رو میرن بندعباس و معمولا هر سال بعد از عید میریم خونه شون عید دیدنی ...

دیروز هم رفتیم و حساااااااابی خوش گذشت ...

گفتم تا لباسهای عیدت رو تنت کردم یه چندتا عکس ازت بندازم که ماشاالله شما اصلا حتی برای یک ثانیه هم نمیتونی یک جا بایستی !!!

قربون اون قد و بالای خوش تیپت بشم من ...

ان شاالله لباس دامادیت ...

توی حیاط منتظر بودیم تا بابایی ماشین رو از کارواش بیاره که یواش یواش شما شروع کردی به درآوردن لباسهات !!!

خاله مریم داره دوباره راست و ریستت میکنه ...

اینم مامان زهرا که دم خونه دایی حمید اینا داره کفشت رو که از پات دراومده پات میکنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل
17 اردیبهشت 93 8:51
زهرا جون خدا واستون حفظش کنه این پسرِ گل رووو....
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عزيز دلم
هستی
26 اردیبهشت 93 1:21
چرا با روح و روان بیننده های وبلاگت بازی میکنی زهرا جان؟ خاله فدات شه آخه این چ تیپ هایی هست ک توی فسقلی میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زهرا جان من از قبل ب دنیا آمدن کیان جان وبلاگتون رو دنبال میکردم و میکنم یعنی احسنت ب سلیقت خیلی وسایل و لباسهای شیکی برای کیان جان میگیری!!!!!! ب نظر من تنها خانومی بودی ک باوجود دست تنها بودن هم سیسمونی کیان جان خیلی قشنگ و البته تکمِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیل بود!!!!!!آفرین!!!!
مامان زهرا
پاسخ
مرسي عزيزم ،نظر لطفتونه ! باور ميكني با اين لباسش يه عكس درست و درمون نداره اين پسره ؟؟؟ بس كه ورجه وورجه ميكنه ماشاالله ... مرسي از انرژيهاي مثبت جاري توي كامنت هات هستي جون