کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

سرگرمیهای شازده کوچولو !

1393/3/16 14:33
نویسنده : مامان زهرا
285 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا داره به ما خیلی خوش میگذره ...

گرمی و حرارتی که تو به زندگیمون دادی هیچ جوری از بین نمیره و من شادم ...

شادم با تو که همه دنیای منی و هر ثانیه م رو ورق میزنی ...

گفتم یه پست بذارم و از سرگرمی های این روزات بگم ،البته تصویری ...

ما هرررررررر روز میریم پارک ،دقت کن هر روز !

شما کلییییییی خوش میگذرونی و بازی میکنی ،منم به دنبالت !

ماشینت رو خیلی خیلی دوست داری و همه جوره باهاش ور میری و یازی میکنی ...

اینجا داری با مداد پدال گاز رو فشار میدی ...

یه وقتاییم چشم من رو دور میبنی و با قابلمه ها و وسایل آشپزی من بازی میکنی ،البته من خودم رو به ندیدن میزنم هاااااا چون بازی کردن جنابعالی فرصت میده به من برای انجام کارهام !

با بابایی میریم گردش و خوش گذرونی !

اینجام پارک آب و آتشه که چون شب بود همین یه دونه عکست خوب شده ،شانس ما اونشب اونجا مسابقه بود و فواره ها خاموش بودن ،شام هم رفتیم همگی پیتزا سعید و بنده بعدش مسموم شدم !!!

تاب رو خیلی دوست داری و روی تاب که میشینی شروع میکنی به شمردن !

هر روز بعد از بازی از این آقاهه بلال یا به قول شما (بَلاااا) میخریم ،گرونفروشه ولی چه میشود کرد شما بلالهاش رو خیلی خوب میخوری !

پول رو خودت میدی به آقاهه و بلال رو هم خودت تحویل میگیری ازش !

داغه ،نه !؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)