کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

تولد مامان زهرا !

1391/2/30 23:55
نویسنده : مامان زهرا
364 بازدید
اشتراک گذاری
 امروز تولدم بود ...
سی سالم    تموم شد و وارد دهه چهارم زندگیم شدم ...
واقعا دیگه احساس میکنم بزرگ شدم ,مخصوصا اینکه امسال مادر هم میشم و با اومدن تو به زندگیم ,زندگی رنگ و رخ دیگه ای میگیره !
 

خدابیامرزه مامانمو ,همیشه میگفت که برای معاینات ماه آخر رفته بوده بیمارستان هدایت که دیگه نگذاشتن برگرده خونه چون من داشتم به دنیا می اومدم ,با باباییم تماس گرفته و من خیلی راحت و بدون دردسر سر اذان ظهر به دنیا اومدم ,بعد از اولین الله اکبر ...

باورم نمیشه سه دهه زندگی کردم ,یه وقتایی احساس میکنم صد سالمه !!!

چقدر زود گذشت ,زود و پر ماجرا ...

چقدر هیجان داشتم توی دهه ای که گذشت ...

چقدر سختی کشیدم بدون پدر و مادرم ...

یک سال مونده بود به آغاز این دهه که عزیزترین عزیزانم رو از دست دادم ,اواسطش بابایی مهربونت وارد زندگیم شد و اواخرش هم خدا داره بهم یکی از بزرگترین نعماتش که تو هستی رو ارزونی میکنه ...

یه وقتی خیلی منتظر 20 ساله شدنم بودم ,حالا 30 ساله ام و نمیدونم 10 سال دیگه چه جوری خواهد گذشت !

امیدوارم دهه خوبی باشه ...

 

خانواده خودم میخواستن امروز بیان خونه مون که من گفتم نیان تا یه مهمونی حسابی بگیرم به مناسبت تولدم و چیدن سیسمونی تو ...
اما شب بابایی با یک کیک و یک دسته گل خوشگل از در اومد تو
بابایی دوستت دارم ...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الينا گلينا
6 دی 91 12:17
سلام خوبيد.اگه ني ني به دنيا نيومده تنظيماتت را اصلاح كن و به جاي سن، تو دل مامانشه را انتخاب كن.



سلام

مرسی از راهنماییتون اما وبلاگ کیان عزیزم در حال انتقاله و کیان حدودا 6 ماهه است !