کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

وقتی توی شکم مامان بودی ...

1391/11/4 21:26
نویسنده : مامان زهرا
341 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش داشتم قفسه کتاب خونه رو که به یمن ورود شما کلی از کتاب هاش به کتابخونه نزدیکمون سپرده شد رو تر و تمیز میکردم که چشمم به یه پاکت بزرگی که حاوی پرونده دوران بارداریم بود افتاد و رفتم به اون روزا ...

سونوگرافی ها رو دیدم و باز هم متحیر شدم و خدا رو هزار بار شکر کردم !

گفتم از سونوهات عکس بندازم و توی وبلاگت بذارم تا برای همیشه یادگار بمونن و وقتی بزرگ شدی و قد کشیدی و رعنا شدی ببینی که اون روزا چقدر کوچولو بودی ...

اولین سونو "هفت هفته و یک روز"

اولین سونو "هفت هفته و یک روز"

"دوازده هفته و چهار روز"

"بیست و دو هفته و سه روز"

"بیست و سه هفته و شش روز"

"سی و سه هفته"

اینم فکر کنم حدودای "سی و پنج هفته" باشه ,نمیدونم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرام
5 بهمن 91 21:36
آخی یاسی منم از همه ی سونوهام با جدیت عکس گرفتم ... چقدر زود گذشت!



چشم بزنیم بهم وقت عروسی و دومادیشونه آرام جون !
فرناز
6 بهمن 91 18:31
ای جان کوشمولووووووو منم هر از چند گاهی هنوزم نگاه میکنم البته 3 بعدیه برا همین همش نگاه می کنم