کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

اولین باری که خودت خوابیدی ...

1391/11/6 10:56
نویسنده : مامان زهرا
438 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند هفته ای بود که تصمیم گرفته بودم که اجازه بدم خودت بخوابی نه روی پای من !

 

البته تا دو ماهگی هم همینطوری میخوابیدی هااااااااااااا ولی من نمیدونم چطوری یهویی عادت کردی که فقط روی پا بخوابی !

راستش رو بخوای من هم این روزا دست و پاهام (دلیلش رو نمیدونم) خیلی درد میکنه ,شما که ماشاالله وزین ,من هم موقع تکون دادنت روی پاهام قرچ قرچ مفصل های زانوهام رو میشنوم !

 

دیشب انقدر از اینکه خودت تونستی تنهایی بخوابی ذوق کرده بودم که پریدم با موبایلم ازی عکس گرفتم ...

یه چند هفته ای بود که تصمیم گرفته بودم که اجازه بدم خودت بخوابی نه روی پای من !

 

البته تا دو ماهگی هم همینطوری میخوابیدی هااااااااااااا ولی من نمیدونم چطوری یهویی عادت کردی که فقط روی پا بخوابی !

راستش رو بخوای من هم این روزا دست و پاهام (دلیلش رو نمیدونم) خیلی درد میکنه ,شما که ماشاالله وزین ,من هم موقع تکون دادنت روی پاهام قرچ قرچ مفصل های زانوهام رو میشنوم !

 

دیشب بعد از اون بیرونی که رفتیم و من خیلی خسته بودم شما هم زمان خوابت که رسید بدقلقی میکردی و نمیخوابیدی (البته معدود اتفاق می افته) ...

سیستم خواب شبانه شما هم اینطوریه که شما شب ها روی پای من میخوابی و زمانی که خوابت سنگین شد من میبرمت و بعد از بوسیدنت و شب به خیر گفتن و زمزمه کردن توی گوشت که بعد از خدا ما همیشه در کنارتیم میذارمت توی تختت ...

دیشب هم هر چه قدر روی پاهام تکونت دادم دیدم فایده نداره و فقط داره درد کمر و پاهام زیاد میشه ,تصمیم گرفتم روی زمین بخوابونمت تا خسته شی و خودت بخوابی ,دمر خوابوندمت روی تشک دم دستیت و پستونکت رو هم توی دهانت گذاشتم و طبق عادتت پتوت رو روی سرت کشیدم و شروع کردم به خوندن لالایی همیشگی و آروم آروم زدن به پشتت ...

اولش یه خورده تقلا کردی ولی بعد خوابت برد !!!

به همین راحتی ...

همیشه فکر میکردم خیلی سخت باشه ,اما نبود !

امروز نزدیک ظهر و همین الان هم که خوابیدی به همون صورت خوابیدی ....

قربونت برم !

دیشب انقدر از اینکه خودت تونستی تنهایی بخوابی ذوق کرده بودم که پریدم با موبایلم ازی عکس گرفتم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیه
7 بهمن 91 21:34
دوست خوبم هر طور بچه رو عادت بدید همونطور میخوابه من دخترمو یه مدت برا اینکه زودتر بخوابه رو پا میذاشتم که وقتی بزرگتر شد خیلی اذیت میشدم بعد این روشو کنار گذاشتم میذاشتمش تو تختش ماساژش میدادم.....بعد یه مدت بدون ماساژ اصلا نمیخوابید ......تا اینکه بعد از یه پروسه طولانی اونم ترکش دادم و گذاشتم تو تختش تا خودش بخوابه هرچند تا بخوابه بیشتر طول میکشید ولی دست درد و پا درد نمیگرفتم....
میخواستم بگم کیان جون که هنوز کوچیکه خیلی خوبه که این روشتونو ادامه بدید بعدها خیلی راحت تر میشید ببخشید که پر حرفی کردم
لپ گردالیشو از طرف من ببوسید.........



مرسی عزیزم ...

خیلی خوشحال شدم از اینکه بهمون سر زدین و خوشحال تر شدم از راهنمایی تون !

متشکرم !

یاس
8 بهمن 91 17:08
سلام.خیلی خیلی خوبه منم خیلی دوس دارم پسرم راحت بخوابه.
راستی یه سوال زهرا جان در محیطی که نورش کمه چطوری نور کافی برای عکاسی ایجاد کنم.چون تمام نقاط خونه نورش خوب نیست.



سلام
در مورد گل پسرتون که هر وقت ماهی رو از آب بگیرین تازه است ,پس از همین الان شروع کنین !

در مورد نور هم باید بگم متاسفانه نور خونه ما هم کمه و من فقط جاهایی از خونه عکاسی میکنم که بتونم پنجره رو باز بذارم تا نور طبیعی به سوژه ام بتابه تا عکس هام هم طبیعی تر بشن ,گاهی اوقات هم از فلاش استفاده میکنم !