کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

کیان و مامان و پیاده روی ...

1392/1/18 23:33
نویسنده : مامان زهرا
613 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم از امروز هر روز بریم پیاده روی ,به عبارتی کالسکه نوردی !

اینطوری هم من رو فرم میام و هم تو از هوای خوب و آفتاب ملایم بهار بهره میبری ...

امروز برای اولین روز رفتیم سیدخندان و من دفترچه ام رو بردم تا دکتر غددم تاریخ آزمایشم رو تمدید کنه ,بعد هم رفتیم پارک اندیشه و شما سرلاک خوردی و بعد هم رفتیم پاساژ اندیشه که خاله مریم و خاله فری هم اومدن ...

بعدش هم بابایی اومد دنبالمون و من و تو و بابایی با ماشین رفتیم شریعتی برای خرید یخچال جدید !

خلاصه که کلی بیرون بودیم و کلی هم بهمون خوش گذشت !

البته یه تلفات هم دادیم ,اون کلاه سفیده که سرته و خاله فری خریده بود رو گم کردیم ,دیدم دو بار از سرت برداشتی و پرتش کردی هااااااااااا ولی بازم گذاشتمش سرت !

فدای سرت مامان ...

توی حیاط آپارتمان موقع رفتن !

اینم عکس هایی که توی بوستان احسان که سر راهمون بود کنار لاله های بهاری ازت انداختم !

اینم توی پارک اندیشه در حال خوردن سرلاک عصرانه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یه نی نی توو خواب و رویا
19 فروردین 92 12:38
آقا کیان چه لمی داده چه خوشتیپ کرده میخواد بره بیرون ماشالله، به ما هم سر بزنید
فرزانه
19 فروردین 92 14:06
سلام مامان زهرا و کیان عزیزم.دورش بگردم که رفته گردش. خیلی خوبه یه کم توی آفتاب مستقیم باشه، ویتامین D تامین میشه. انشا...همیشه سلامت باشه این پسر گل.



مرسي عزيزم
آرام
19 فروردین 92 20:21
به به خاله همیشه به گردش
یاسی دقت کردی قیافه ش داره تغییر میکنه؟ یا تو هم مثل منی ؟ من اصلا متوجه تغییرات آمیتیس نمیشم ... تا بالاخره عکساشو ببینم یا کسی بهم بگه زنده باشه



مرسی خاله ...

آره بابا ,همه میگن داره شبیه خودت میشه !

خودمم احساس میکنم داره شبیه من میشه !


نرگس
22 فروردین 92 12:03
عزیزم همیشه دوست داشتم و آرزوم بود که وقتی ترانه بدنیا اومد همینجوری باهاش برم کالسکه سواری ولی افسوس که چهار ماهه که کالسکش گم شده و کالسکه نداره تا با هم بریم هوا خوری

خیلی حس قشنگیه . انشاالله که همیشه شاد و سرحال باشین. بوس برای کیان و مامانش



پیدا نشد این کالسکه !
حیف بودهااااااا !

من جای شما بودم مصرانه پیگیر میشدم !