کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

تولد مامان !

1392/2/31 15:36
نویسنده : مامان زهرا
459 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی خوش گذشت ,آش دندونی شما هم محشر شده بود !

خاله ها و دایی و زندایی همه از نهار اومده بودن با کلی کادو و تا آخر شب دور هم بودیم !

راستی بابایی برای کادوی تولدم یه دونه لب تاپ (apple (mac book air با کیف و apple tvش خریده بود ,خوشحال شدم !

آهان ,قبلا گفته بودم که حالا حالاهاااااااااا واسه شما تولد درست و حسابی نمیگیرم ,ولی حالا دیگه بعد از تولد دیروز قطعا میگم که مطمعنا تا حداقل پنج سالگی برای شما تولد اساااااسی نمیگیرم ...

سعی میکنم به همین جشن های کوچیک خانوادگی اکتفا کنم ...

دیروز شما خیلی اذیت کردی ,مخصوصا موقع کیک . شمع و این حرفاااااااااااا !

 

گفتم یه چندتا عکس از مهمونی دیشب برات بذارم ,البته تقریبا همه شون crop شده هستن !

کیک تولدم ...

بابایی شما رو نزدیک کیک آورد و شما هم خوردی و خوشت اومد ...

خدا رو شکر که باباییت بود و شما مدام بهش چسبیده بودی !

اینم شما و حرکات ژانگولر باباییت !

بازم خاله مریم و خرید برای شما !

همون موقع تنت کردم ,خیلی بهت میاد نازنین !

اینا رو هم زندایی زهرا برای شما آورده بود !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان منتظر
1 خرداد 92 11:21
تولدتون مبارککککککککککککک


مرسی عزیزم !
آرام
1 خرداد 92 13:16
بابا پولدارررررررررررررررر! لپتاپ اپل ت مبارک




هنوز بازش نکردم ,با این یکی خیالم راحته ,هرچند ال سی دیش شکسته ولی خوب میدونم داغون تر نمیشه !!!

روزی بیست دفعه کیان ازش آویزوون میشه !

دوست داشتم یه لب تاپ جون دارتر میخرید برام ...