کیان خان جانکیان خان جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

مینویسم برای قاصدکم !

خواب دمرو ..

1392/3/1 12:00
نویسنده : مامان زهرا
539 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا خیلی به خوابیدن دمر علاقه نشون میدی ...

توی قیلوله های بین روز اصلا دمر نمیشی ,اما بعد از ظهر که یه 3-2 ساعتی میخوابی و شبها بعد از 2-1 ساعت دمر میشی و دمر میخوابی ...

دیشب کلی توی خواب غرغر میکردی ,فکر کنم این دندون چپ بالا خیلی اذیتت میکنه !!!

اومدم بهت سر زدم و دیدم چشمهات بازه و داری منو نگاه میکنی ,بغلت کردم و آوردمت توی تخت خودمون بین من و بابایی خوابیدی ...

صبح هم که ما بیدار شدیم شما هنوز خواب بودی ,گذاشتم روی تخت بمونی اما از اونجایی که تخت ما گارد نداره هی میومدم بهت سر میزدم که با این صحنه مواجه شدم ...

توی خواب دمر هم پاهات رو روی هم انداخته بودی ,قربونت برم !

دوربین رو آوردم و کلی عکس انداختم ,نمک پاش ...

با صدای چلیک دوربین پریدی و جا به جا شدی ...

خوب مامان جون یا بخور یا نخور ,چرا این پستونک بخت برگسته رو بین زمین و هوا نگه داشتی !؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرام
1 خرداد 92 13:16
جونم فینگیلی با خوابیدنش



خودمم دلم میخواد قورتش بدم !!!
مرجان.مامان آرش
1 خرداد 92 17:20
وااااای که اون 2تاعکس قشنگ چقدر دوست داشتنی هستن.